Ik had een héle exclusieve.... Batavus MK2, meteen omgebouwd naar MK4... Helaas geen foto's maar iedereen weet natuurlijk hoe zo'n ding er uit ziet
Nadat élke bout/boutje wel een keer was afgebroken was ik hem zat.
Verkocht en een Yamaha RD50 gekocht, met Zundapp wielen en zonder voorrem

. Héél apart: 80 km/h, alles rammelde en ratelde.
Dat was het toch ook niet echt, dan maar Italiaans: Vespa Bravo. Helemaal zelf opgeknapt (met mijn eigen 2 linkerhanden) en blauw/wit gespoten

Dat kón natuurlijk niet lang goed gaan: een taxi-Chevrolet Malibu Classic zag me (op mjin verjaardag) over het hoofd, de Vespa werd een stukje korter en ik lag in de berm met een gebroken been

.
Omdat ik soms ook eigenwijs kan zijn kwam er daarna nóg zo'n Bravo, weer een blauwe.... Ach die was heel goedkoop denk ik

.
Tja en toen keerde de verzekering van de taxi smartengeld uit...
Dus als laatste een héle mooie Honda MB5 (rood/wit maar dat terzijde), van een oud mannetje geweest, origineel & zgan. Daar heb ik zo'n 2 jaar op rondgereden, na een beetje opfok-werk (snelle kop/snelle pijp; ik vond 85 hard zat). De originele uitlaat en de originele kop heb ik nog niet eens zó lang geleden weggegeven aan de lokale brommerboer (dit voor de onderdelen-jagende TS

)
Tja en toen kwam de Sud TIQV

.