Hierbij even een pic van de Navi
10/41 achteras nu 208km/h, rechte, vlakke weg.
Met 10/43 as iets boven 220.
pas maar op met die snelheid dat huis voor je is erg dichtbij
lijkt wel of elke alfa ong 200 loopt
Hierbij even een pic van de Navi
10/41 achteras nu 208km/h, rechte, vlakke weg.
Met 10/43 as iets boven 220.
Inmiddels is dit achterhaald en heb ik de zakenfiets op 193 échte gehad, en de QV op 208 échte.Beide onderstaande auto's doen 200 op de teller en dan 192 tomtom-km's.
Bij de QV moet je 200 op de teller dan wel ruim zien
Kun je goed merken als je een tomtom uit de auto haalt en hem gewoon meeneemt als je een stuk gaat wandelen... weet ie zich geen raad meer... tempo ligt te laag en dan icm met die afwijking slaat ie op hol... weet niet welke kant je op gaat... hoe snel je je verplaatst etc...Ps wat tomtom aangaat, GPS heeft een lokatie nauwkeurigheid van maar 'liefst' 10 meter! Zo goed is dat dus niet. De Amerikanen willen hiermee voorkomen dat je met TomTom navigatie zeg maar een geleide raket exact op je doel krijgt.
Op 10 meter afstand wil ik die raket ook niet hebben hoorwat tomtom aangaat, GPS heeft een lokatie nauwkeurigheid van maar 'liefst' 10 meter! Zo goed is dat dus niet. De Amerikanen willen hiermee voorkomen dat je met TomTom navigatie zeg maar een geleide raket exact op je doel krijgt.
Inderdaad wij mannen he!Topsnelheid van je auto en de lengte van je je-weet-wel... Ik zie overeenkomsten. Toegeven dat het iets minder is is zoooooooooooooooo moeilijk
Oh nee?lijkt me dat wij niet zo hard gaan en ook niet zo hoog...