misschien omdat dit geen standaard 155 2.5 v6 isInderdaad wij mannen he!Topsnelheid van je auto en de lengte van je je-weet-wel... Ik zie overeenkomsten. Toegeven dat het iets minder is is zoooooooooooooooo moeilijk
Hierboven weer 1, hoe kan een 2,5 V6 155 met 40PK minder bijna net zo hard gaan als een veel beter gestroomlijnde GTV V6 met turbo met 203PK van hetzelfde merk?
Zie gegevens 155 top 215km/u:
TECHNISCHE GEGEVENS
Motor
brandstof benzine
cilinders 6 in V-vorm
kleppen/cilnder 2
brandstofsysteem multipoint injectie
cilinderinhoud 2492 cc
max. vermogen 120 kW/163 pk bij 5800 tpm
max. koppel 216 Nm bij 4500 tpm
Transmissie/onderstel
aandrijving voor
transmissie 5 versnellingen, handgeschakeld
remmen voor/achter gev. schijven/schijven
banden 205/50VR15
draaicirkel wielen 11,0 m
Maten/gewichten
lengte/breedte/hoogte 4,44 m/1,73 m/1,42 m
wielbasis 2,54 m
gewicht 1321 kg
laadvermogen 579 kg
aanhangermassa geremd/ongeremd 1400 kg/530 kg
kofferruimte 525-525 l
tankinhoud 63 l
Prestaties
topsnelheid 215 km/h
acceleratie 0-100 km/u test 9,0 s (8,4 s)
acceleratie 80-120 km/u in D - s
brandstofverbruik test 12,2 l/100 km (fabrieksopgave: 9,3 l/100km)
CO2 uitstoot - g/km
geluidsniveau bij 100/120 km/u 69,5 dB/71,0 dB
met de 75QV 240 op de teller, met de ZXR over de 240 op de teller, met mijn huidige dagelijkse hok 175