Vele auto's interesserden me de jongste maanden, maar uiteindelijk is de knoop doorgehakt. Ik heb me even een beetje pijn gedaan om eindelijk toch een grote droom te verwezelijken. Na meer dan 10 jaar Alfa rijden en Alfa's met liefde behandelen, vond ik dat ik het verdiend had......
Morgen staat de prachtige GT 1600 Junior van Jasparon hier in de garage. Van een liefhebber naar een liefhebber. ik voel alleen mee de moeite die Jasparon heeft om er afscheid van te nemen en dat is het enige wat een beetje de pret drukt
Maar voor mij is dat enkel de motivatie om NOG beter voor de Bert te zorgen als anders (en normaal zou ik er al voor door een vuur gaan). Ze zal al de liefde van de wereld genieten en de vorige eigenaar heeft ten allen tijde bezoekrecht ! Ook zal ze regelmatig opdraven bij diverse SCARB evenementen en op 5 juni gaat ze even terug richting oude stal voor de Limburgrit. Bij deze nodig ik Jasparon dan ook uit om deze rit samen met mij te rijden in de Bert, als ie wil en kan die dag ! (is uiteraard geen verplichting hé)
Ik ga nu een lange, slapeloze nacht tegemoet, dromend van het moment dat ze morgen de afslag Massenhoven in België komt afgereden, alwaar ik haar en Jasparon zal opwachten !