zou ik niet doen, je weet hoe dik dat ie meestal is dadelijk ben je net het hondje van de wehkamp reclame zo plat als een dubbeltje dus* gaat onder brievenbus liggen *
zou ik niet doen, je weet hoe dik dat ie meestal is dadelijk ben je net het hondje van de wehkamp reclame zo plat als een dubbeltje dus* gaat onder brievenbus liggen *
We kunnen gewoon niet wachten Theo, dat weet je toch wel?Nog even geduld. Nieuwe KB 122 ligt vanaf 1 juli op de deurmat. Zie ook het nieuwsbericht op onze site.
Je had geen TomTom gewonnen en was volledig de weg kwijt???Ik hoorde een dikke plof op de mat, sprintte naar de brievenbus en wat lag daar?
De kampioen....
Dat is al een blaadje wat meestal ongelezen gedeporteerd wordt, maar nu was het wel een dubbele deceptie.
Al jaren, je kent me toch?Je had geen TomTom gewonnen en was volledig de weg kwijt???
Laat je hem toch een paar dagen liggen?toch even wennen....geen KB op zaterdag/weekend ...
Geplaatst: Za 28 Jun 2008 17:13Laat je hem toch een paar dagen liggen?toch even wennen....geen KB op zaterdag/weekend ...
Oplossingen liggen soms zoooooooooooooooooooo voor de hand.
Je wordt steeds sneller Adja dink...ik snap uhm
En dan nog langer wachten zeker...Laat je hem toch een paar dagen liggen?toch even wennen....geen KB op zaterdag/weekend ...
Oplossingen liggen soms zoooooooooooooooooooo voor de hand.