Hahaha! Moet je voorstellen wat een schroefje achter het gaspedaal dan wel niet voor verschil uitmaaktIk ben er zeker bij met de Hobby Bob Mobiel! (ik laat het schroefje in de waterpomp zitten, ging 4 seconden sneller dan de vorige keer ....)
Richard.
Tsja, daar had ik nog niet aan gedacht! Ga ik proberen, levert misschien weer 4 sec. opHahaha! Moet je voorstellen wat een schroefje achter het gaspedaal dan wel niet voor verschil uitmaaktIk ben er zeker bij met de Hobby Bob Mobiel! (ik laat het schroefje in de waterpomp zitten, ging 4 seconden sneller dan de vorige keer ....)
Richard.
Tsja, daar had ik nog niet aan gedacht! Ga ik proberen, levert misschien weer 4 sec. opHahaha! Moet je voorstellen wat een schroefje achter het gaspedaal dan wel niet voor verschil uitmaaktIk ben er zeker bij met de Hobby Bob Mobiel! (ik laat het schroefje in de waterpomp zitten, ging 4 seconden sneller dan de vorige keer ....)
Richard.
He Mies, had toch op zijn minst het woord "Compressor" in je reply verwachtTsja, daar had ik nog niet aan gedacht! Ga ik proberen, levert misschien weer 4 sec. opHahaha! Moet je voorstellen wat een schroefje achter het gaspedaal dan wel niet voor verschil uitmaakt
Alleen als je de gasklep daardoor weer over het haakse punt heentrekt, lever je weer 4 seconden in
Ja, daar win je inderdaad ook nog wat seconden mee, mits je een volle rond rijden kan...He Mies, had toch op zijn minst het woord "Compressor" in je reply verwachtTsja, daar had ik nog niet aan gedacht! Ga ik proberen, levert misschien weer 4 sec. op
Alleen als je de gasklep daardoor weer over het haakse punt heentrekt, lever je weer 4 seconden in
Was van plan om op het circuit te maffen, maar dat kan misschien ook!Mits ie heel blijft...
Nog hulpje nodig mies ? Heb fam in de buurt daar, kunnen we eventueel pitten...