33:
http://www.verkeerenwaterstaat.nl/campagnes/handsfree
Die ken ik, allebei... eerste was erg jammer, tweede is de oorzaak dat ik nog steeds "wherever you go, go texacooo" neurie als ik bij texaco "naar binnen" rijdtvolgens mij is er ook een reclame van een verzekeringskantoor waar ze een grijze 156 uit een vaart takelen....
paar jaar geleden had je mooie texaco reclames met n rode spider IV en 75 america..
Ze hebben gelijk....Het is wel opvallend dat mannelijke alfarijders in de reclame en voorlichting erg vaak neergezet worden als asociale rijders die graag de wet overtreden. Is lekker gemakkelijk voor de reclameboys en zo werkt het ook nog vooroordeel versterkend.
OUD IJZER????BP
Nog 1tje:
Dat was een postbus 51 spotje of zoiets tegen asociaal rijgedrag. De 75 plonste in het water. Alleen dat zag je niet. ( gelukkig ) " Het asootje!! "Er was toch ooit nog eens zo'n filmpje met in het begin een Delta intergrale en op 't laatst een 75 die helemaal rond gaat kan het iets minder
en inderdaad dat oud ijzer stukjeMeneer BP niet goed op de hoogte Giulia's met loodvervanger tssssss.
Rens
@Kas, Ja die was het volgens mij hoezo generaliserenDat was een postbus 51 spotje of zoiets tegen asociaal rijgedrag. De 75 plonste in het water. Alleen dat zag je niet. ( gelukkig ) " Het asootje!! "Er was toch ooit nog eens zo'n filmpje met in het begin een Delta intergrale en op 't laatst een 75 die helemaal rond gaat kan het iets minder
Mochten motoren toen (2002) al twee koplampen voeren ???