Die van mij vertonen kleine droogtescheurtjes en de rail is gewoon lelijk verweerd. Kan ik die slangen er zo tussenuit knippen en nieuw ertussen maken ofeuuhh....?!
Verder erg nais!!

Nee ik kreeg alleen de injectoren terug, gewoon de slangetjes ertussenuit knippen/snijden en nieuwe plaatsen (wel hogedruk!) goede slangenklemmen erop en voila!Toen je je injectoren liet reinigen, kreeg je ze toen terug met die slangetjes en klemmetjes er zo op?
Die van mij vertonen kleine droogtescheurtjes en de rail is gewoon lelijk verweerd. Kan ik die slangen er zo tussenuit knippen en nieuw ertussen maken ofeuuhh....?!
Verder erg nais!!
die fan weegt mss 2 gram maar die ENORME elktromotor vast meerDat had ik inderdaad liever gedaan, echter heb ik maar 4cm speling tussen radiateur en waterpompde platste spal fan die ik kan vinden is 52mm.
ik ga eerst even testen hoe dit gaat en anders kan ik nog een extra fan van een motorfiets plaatsen. Om nog meer weg te gaan zagen in het front heb ik niet echt veel zin in...
gewichtsverdeling? die ford fan weegt 2 gram![]()
Mwa, deze auto wordt meer voor de hobby. Wat trackdays meepakken hier en daar. Een echte racer staat daarna op het programma!