Heb hem vandaag ook zien hangen bij Alfa Centro! Gelijk de gelegenheid aangegrepen om m'n vriendin te overtuigen van het feit dat Proteo Rosso in het echt toch echt geen ouwe lullen-kleur is. Ben ik overigens glansrijk in geslaagd! Mooi ding!Het lijkt haar daar inderdaad te bevallen. Zij krijgt dan ook een "full treatment"Daar houdt ze het al wel een tijdje vol dan.Ook de mijne bivakeert nu bij Alfacentro
Heb haar vandaag nog zien zweven, vrij uitgekleed
Heb hem vandaag ook zien hangen bij Alfa Centro! Gelijk de gelegenheid aangegrepen om m'n vriendin te overtuigen van het feit dat Proteo Rosso in het echt toch echt geen ouwe lullen-kleur is. Ben ik overigens glansrijk in geslaagd! Mooi ding!Het lijkt haar daar inderdaad te bevallen. Zij krijgt dan ook een "full treatment"Daar houdt ze het al wel een tijdje vol dan.
Heb haar vandaag nog zien zweven, vrij uitgekleed
Er zijn mensen die blauw glas uit een sloper halen en dat in hun auto hangen. Ik heb ook nog een reservesetje liggen op de voorruit na wat misschien in m'n V6 gaat komen.Ik heb Solarglas maar geen climatcontrol en/of airco...
Niet dat ik ruiten wil gaan wisselen, maar ik dacht als je zo'n voorruit er uit haalt vrijwel altijd sneuvelt. Heb er persoonlijk geen ervaring mee, maar hoorde dat ergens....Er zijn mensen die blauw glas uit een sloper halen en dat in hun auto hangen. Ik heb ook nog een reservesetje liggen op de voorruit na wat misschien in m'n V6 gaat komen.Ik heb Solarglas maar geen climatcontrol en/of airco...
Ze zijn gelijmd en niet makkelijk te verwijderen inderdaad. Het glas uit de deuren is "gewoon" er uit te halen, de achterruit is ook gelijmd dus dat is ook een risico. Ik weet wel dat er mensen zijn die met z'n 2en heel handig zijn geworden in het kunstje en vrij weinig ruiten breken met het er uit halen. Wat ze over het algemeen doen is met staaldraad (je kan er zelfs speciaal "rafelig" voor krijgen) en 2 klosjes de kit door snijden. De draad eerst van buiten naar binnen tussen de ruit en het chassis door prikken, door de kit heen, dan aan 2 kanten klosjes maken en dan voorzichtig zagen/snijden en rond gaan tot je de ruit helemaal los hebt. De persoon waar ik deze set vandaan had gehaald had dit ook zo gedaan en is er behoorlijk handig in geworden, de voorruit had hij al los verkocht, maar die was dus ook heel uit die wagen gekomen.Niet dat ik ruiten wil gaan wisselen, maar ik dacht als je zo'n voorruit er uit haalt vrijwel altijd sneuvelt. Heb er persoonlijk geen ervaring mee, maar hoorde dat ergens....Er zijn mensen die blauw glas uit een sloper halen en dat in hun auto hangen. Ik heb ook nog een reservesetje liggen op de voorruit na wat misschien in m'n V6 gaat komen.Ik heb Solarglas maar geen climatcontrol en/of airco...
Hij staat nu te koop, dus: liefhebbers.............Dacht het niet...PS.
is dit te zien voor niet geregistreerden?