Dan heb je niet goed geluisterd... Hoe de heren met de auto's omgaan kun je leuk vinden of niet, maar aan het eind was het toch een grote lofzang voor Alfa: Kort gezegd is het de enige auto die zoveel plezier kan bieden.Ik vond het 3 keer niks.. laat de heren zich maar weer met engelse zooi en dergelijke bezig gaan houden..
Zo ga je niet om met een 75 en een spider dit was voorlopig voor mij even de laatste keer topgear..
ik kon er niks positiefs in zien, het enige wat ik zag was complete belachelijkmaking van ons merk en pure sarcasme..
LOLIk vond het 3 keer niks.. laat de heren zich maar weer met engelse zooi en dergelijke bezig gaan houden..
Zo ga je niet om met een 75 en een spider dit was voorlopig voor mij even de laatste keer topgear..
ik kon er niks positiefs in zien, het enige wat ik zag was complete belachelijkmaking van ons merk en pure sarcasme..
Dat volgens mij toch echt sarcasme van meneer Clarckson.. en een 75 niet mooi?.. nee die bentley in het begin trekt volle zalenDan heb je niet goed geluisterd... Hoe de heren met de auto's omgaan kun je leuk vinden of niet, maar aan het eind was het toch een grote lofzang voor Alfa: Kort geegd is het de enige auto die zoveel plezier kan bieden.Ik vond het 3 keer niks.. laat de heren zich maar weer met engelse zooi en dergelijke bezig gaan houden..
Ik zie er inderdaad niet de humor van in als een engelse meneer die denkt dat ie geweldig is een van mijn favoriete auto's op zijn zij legt en het vervolgens grappig vind. verder is er niks mis met mijn gevoel voor humor, en oud ben ik evenmin(21 jaar)LOLIk vond het 3 keer niks.. laat de heren zich maar weer met engelse zooi en dergelijke bezig gaan houden..
Op het moment dat je topgear serieus gaat nemen en er niet meer om kunt lachen, dan gaat het niet meer goedkomen met je, nu zul je voor eeuwig bekend staan als een ouwe zuurpruim zonder humor.
Dan moet je ook niet meer kijken naar topgear en morgen maar snel een rollator bestellen.Ik zie er inderdaad niet de humor van in als een engelse meneer die denkt dat ie geweldig is een van mijn favoriete auto's op zijn zij legt en het vervolgens grappig vind. verder is er niks mis met mijn gevoel voor humor, en oud ben ik evenmin(21 jaar)LOLIk vond het 3 keer niks.. laat de heren zich maar weer met engelse zooi en dergelijke bezig gaan houden..
Op het moment dat je topgear serieus gaat nemen en er niet meer om kunt lachen, dan gaat het niet meer goedkomen met je, nu zul je voor eeuwig bekend staan als een ouwe zuurpruim zonder humor.
En dan zeg je dat IK geen humor heb....Dan moet je ook niet meer kijken naar topgear en morgen maar snel een rollator bestellen.Ik zie er inderdaad niet de humor van in als een engelse meneer die denkt dat ie geweldig is een van mijn favoriete auto's op zijn zij legt en het vervolgens grappig vind. verder is er niks mis met mijn gevoel voor humor, en oud ben ik evenmin(21 jaar)LOL
staat ongetwijfeld binnenkort op youtubeKTU... gemist