Hi To Everyone,
Here is another edition to my Alfa Romeo Collection.
Saluti
alfasudjoe
erg mooie aanwinst gefeliciteerdVandaag binnengekomen, de 6C 2300 Berlina Lungo 6/7 posti van Ramei. Ik zag hem op eBay verschijnen en ik vond me hem gaaf! Ik dus hopen, hopen dat hij betaalbaar zou blijven. Tot mijn stomme verbazing heb ik hem uiteindelijk gewonnen voor slechts 130 Euro. Niet weinig geld natuurlijk, maar voor een Ramei absoluut goedkoop, zeker voor een die al uit de handel is! Straks even schoonmaken (heeftie wel nodig), de bodem weer goed bevestigen en een deurhendeltje vastzetten en ik heb een pronkstuk in mijn verzameling. Hier vast de foto's:
Eigenlijk wel bizar zoiets....Dit is 'm dus:
Heb de BAT 9 en de Disco Volante Coupé er naast gezet.
Tot en met de portiertjes is het een Disco, daarna een BAT 9. Geen details (scharnieren motorkap ontbreken bijvoorbeeld), geen interieur en de 'ruiten' zijn zwartgelakt. Gewoon een lekker raar ding, in een voor mij onbekende oplage gemaakt. De verkoper wist ook niet wat het was, het kartonnen omhulsel van het displaydoosje vermeldt alleen maar merknaam Bizarre, 'niet geschikt voor kinderen' en dat soort dingen. Le prix? Euh... hij zoeken, niets te vinden en dan maar de prijs van een gewoon seriemodel. Kon zelfs nog ietsje afdingen (je bent Hollandais of niet ).
Inderdaad een mooie slag geslagen Dink!Mooie slag geslagen met die Picolino's Dink! Dat wordt priegelen