En die scan wi je niet even op imageshack gooien?
Een scan van een originele persfoto van de gecrashde Ferrari 330 P3 van Nino Vaccarella & Ludovico Scarfiotti op 14 Mei 1967 tijdens de Targa Florio.
De wagen zou minder dan een maand later meedoen aan de 24 Heures du Mans waar hij na een klapband in brand vloog en uitviel. Het jaar daarop werd de auto "officieel" vernietigd volgens Ferrari maar brokstukken BLIJVEN opduiken en zorgen tot op de dag van vandaag voor grote controverse... Zou de originele auto weer opduiken... heeft deze een geschatte waarde van rond de 10 Miljoen Euro dus er is een aantal mensen nogal wat er aan gelegen om dat te laten gebeuren...
Zou ik wel willen maar er zit copyright op (van de oorspronkelijke fotograaf die nog erg alive & kicking is...) en dat dien ik te respecteren.En die scan wi je niet even op imageshack gooien?
Ja tuurlijk is je volste recht ik neem het je niet kwalijk.(de fotograaf zeker niet)Zou ik wel willen maar er zit copyright op (van de oorspronkelijke fotograaf die nog erg alive & kicking is...) en dat dien ik te respecteren.]En die scan wi je niet even op imageshack gooien?
Even een tussenvraag, wat is de (officiële) benaming van deze soort velgen?
Het weggedrag van de middelste 75 op het tweede plaatje is het resultaat van gebruik van de getoonde waar op het eerste?
Heeeeeee, die is cool!
Hetgeen de vraag doet rijzen... wie is Judith... en wat zit er in haar mapje...