Precies, het is een mening, niks discussie
Als je me netjes voorbij laat dan vertel ik je van een geheimpje in de auto (hoe wij illegaal reden zonder dat iemand dat zag)..echt!!!
discussie? ik bedoelde er verder niets mee negatiefs mee....
tis toch alleen maar gaaf dat je reest in een 147gta?
discussie? ik bedoelde er verder niets mee negatiefs mee....
tis toch alleen maar gaaf dat je reest in een 147gta?
Weet ik Sieger Ik vind het wel gaaf ja haha
@Dre: ik zal je netjes voorbij laten Maar heb dat illegale rijden nog niet nodig denk ik Behalve als ik jou niet meer voor kan blijven op de baan
Moet je lukken toch?Die discussie gaan we maar niet weer opnieuw aan...
Nieuw circuit, nieuwe kansen...
Ik zal proberen te slipstreamen bij je
Hoeveel pk had jij ook alweer?Moet je lukken toch?
Voor mij is het ook voor het eerst dat ik met de GTA in Assen ga rijden, gelijke kansen dus
2.0 Twin Spark heeft toch 150pkHoeveel pk had jij ook alweer?Moet je lukken toch?
Voor mij is het ook voor het eerst dat ik met de GTA in Assen ga rijden, gelijke kansen dus
Weet ik op hoeveel bar ik de turbo moet instellen
Én ik moet erg dichtbij blijven, want de stroomlijn van de 75 is zo goed als, nouja als wat eigenlijk?
Kan je bij een 75 wel over een stroomlijn spreken, hahaha?
Ik eigenlijk ook welHey Maestro,
wat is dat illegale dan? Ben nu tochwel errug benieuwd...
Heb je dat pluche beestje aan de binnenspiegel niet gezien? Dat mag noooooooooooooooit.Ik eigenlijk ook welHey Maestro,
wat is dat illegale dan? Ben nu tochwel errug benieuwd...
Van mijn kant nog weinig nieuws, jij nog wel?O,sh.. natuurlijk, dat is het! Onze hoogst eigen lachgasinjectiepoppetje rechts aan de kooi!
Maar, ben nog steeds benieuwd.
Martin, nog nieuws?
Door de weeks is meestal lastig voor mij Moet ook nog een beetje werken om te kunnen rijdenEn de 4e op Assen kunnen jullie ook nog komen testen met de GTA's via de Vijverbergtrofee!