De foto's zijn wederom niet naar mijn zin maar het moet maar even zo...

Het laat wel precies zien waarom ik een Berlina zo'n wezenloos mooie auto vind...
Kan er een stoeltje bij pakken en gewoon lekker naar gaan zitten kijken en genieten!
Geloof me Sieger... koop NOOIT een auto alleen op basis van mijn foto's....dat je die wil restaureren zeg... Veel te mooi ervoor!!!
waarom niet?, alleen niet vergeten om de lamp fittingen eruit te halenIk heb geen "ECO" stand op de vaatwasser, maar de achterlichten van m'n toenmalige 33 SW kwamen er heel netjes weer uit hoor !
(En ik werd toen voor gek verklaard dat ik dat in de vaatwasser deed....)
Niet leuk ? Je hebt er toch eindelijk mee gereden ? Deze dame heeft gewoon wat nukken omdat ze niet al te best behandeld is in de loop der jaren.... en dat laat ze dan heel fijntjes doorschemeren door af en toe eventjes haar eigen wil te tonen....NIET leuk!
Mwah... de Dame is al op en neer naar Le Mans geweest in Juni... dus ze moet n iet zo zeuren....Niet leuk ? Je hebt er toch eindelijk mee gereden ? Deze dame heeft gewoon wat nukken omdat ze niet al te best behandeld is in de loop der jaren.... en dat laat ze dan heel fijntjes doorschemeren door af en toe eventjes haar eigen wil te tonen....NIET leuk!