Lijkt ineens een te koop & gespot topic
En nu zijn het broertjes/zusjes geworden van elkaar
Groetjes,
Marc
Jij hebt een maatje kleinerLol... Die uitlaat heb ik ook....
Is er nog meer specifiek Savali naast de 3.1 motor en de achterklep?Lijkt ineens een te koop & gespot topic
Groetjes,
Marc
Het lederen interieurIs er nog meer specifiek Savali naast de 3.1 motor en de achterklep?Lijkt ineens een te koop & gespot topic
Groetjes,
Marc
@Rudolph: wil je wat duidelijk maken?
De langere versnellingsbak, verlagingsveren. En de rest is naar eigen inzicht door de vorige lliefhebber aangepast waar ik uiteraard geheel mee in mijn nopjes benIs er nog meer specifiek Savali naast de 3.1 motor en de achterklep?
Klopt en komt op korte termijn in de verkoop. Ik ga mijn electrische Q4 interieur plaatsenzit gewoon leer in,
De mijne was in onderhoud bij Autochristiano..... maar daar kom ik niet meer, eerst een foute diagnose stellen (stuurpomp), en dan ook te beroerd zijn om eerst te bellen voordat hij iets monteerd (nieuwe dynamo), en me dus een dure rekening in de maag splitst.waar hebben jullie je ALFA 155 in onderhoud?
Tsja, je kan op je strepen gaan staan en eisen dat ie em dan meer weer terugbouwt, dikke kans dat je dan een behoorlijk lager prijsje krijgt.De mijne was in onderhoud bij Autochristiano..... maar daar kom ik niet meer, eerst een foute diagnose stellen (stuurpomp), en dan ook te beroerd zijn om eerst te bellen voordat hij iets monteerd (nieuwe dynamo), en me dus een dure rekening in de maag splitst.waar hebben jullie je ALFA 155 in onderhoud?
Maar dat werd destijds wel door savali geleverd in de savali aangepaste modellen. Interieur dat ik heb komt ook uit een savalinee, zit gewoon leer in, geen savali
Als optieMaar dat werd destijds wel door savali geleverd in de savali aangepaste modellen.
Ik heb van de week een afspraak bj de psychiater, dit op verzoek van de buurt.@Marc, voel je je wel normaal met zo'n uniek wagenpark!
Er zijn er zeker wel meer geleverd. Maar welke aantallen en welke er nog in leven zijnBuiten deze en die van Yana, zijn er nog meer 155's met 3.1 geleverd door Sam van Langen?