Dat laatste zit d'r denk ik niet zo lekker... Maar ja wie ben ik, heb vrouwen nooit begrepen...Mwah... de Dame is al op en neer naar Le Mans geweest in Juni... dus ze moet n iet zo zeuren....

Succes in ieder geval !

Dat laatste zit d'r denk ik niet zo lekker... Maar ja wie ben ik, heb vrouwen nooit begrepen...Mwah... de Dame is al op en neer naar Le Mans geweest in Juni... dus ze moet n iet zo zeuren....
Het blijkt gewoon weer dat gewoon afraggen beter werkt dan vertroetelen... ik begin ze langzaamaan te begrijpen....Dat laatste zit d'r denk ik niet zo lekker... Maar ja wie ben ik, heb vrouwen nooit begrepen...Mwah... de Dame is al op en neer naar Le Mans geweest in Juni... dus ze moet n iet zo zeuren....![]()
Succes in ieder geval !
Net nog even nagevraagd... je moet er tegen praten, dát moet je doen!Het blijkt gewoon weer dat gewoon afraggen beter werkt dan vertroetelen... ik begin ze langzaamaan te begrijpen....Dat laatste zit d'r denk ik niet zo lekker... Maar ja wie ben ik, heb vrouwen nooit begrepen...Mwah... de Dame is al op en neer naar Le Mans geweest in Juni... dus ze moet n iet zo zeuren....![]()
Succes in ieder geval !
Zou goed kunnen... zit er 12 jaar en zo'n 100.000 km in... is dit er een typisch symptoom van?Membraan in de verdamper lek?
Of t typisch is... Geen idee. Bij mijn wijlen gas berlina iig ongeveer zelfde gevolgen van een lek membraan.Zou goed kunnen... zit er 12 jaar en zo'n 100.000 km in... is dit er een typisch symptoom van?Membraan in de verdamper lek?
Zat al een IMPCO conversie te overwegen maar niemand die me kan vertellen welk type ik dan zou moeten monteren....
Moet zeggen dat het wel aannemelijk klinkt....Of t typisch is... Geen idee. Bij mijn wijlen gas berlina iig ongeveer zelfde gevolgen van een lek membraan.Zou goed kunnen... zit er 12 jaar en zo'n 100.000 km in... is dit er een typisch symptoom van?Membraan in de verdamper lek?
Zat al een IMPCO conversie te overwegen maar niemand die me kan vertellen welk type ik dan zou moeten monteren....
Nope... doet het alleen op lpg... op benzine overschakelen en het probleem is verdwenen...Bokt i op benzine én op lpg?
Het membraan zit niet tussen het water en het gas, maar tussen het gas en de buitelucht...
Een lek membraan zal dus geen watergebruik opleveren.
Mocht je nou de verdamper willen uitsluiten, dan kun je deze toch een ritje loskoppelen van het koelsysteem??
Als er geen uitwendige lekkage is en het waterverbruik levert een bokkende motor op dan zou je eens de bougies moeten trekken als i bokt... kan zomaar zijn dat de pakking inlaatspruitstuk- cilinderkop lekt....en dus af en toe water de motor inlaat> dat geeft een erg schone bougie!
Was er al bang voor....Yep, 4 is niet goed, oorzaak vacuumslang, dus te arm is heel aannemelijk!! Vervangen dus.
Bougies... op LPG moet je goede bougies hebben: NGK BP7ES oid, evt een R'tje erin (=ontstoring) kosten een paar euro pstk. Exacte type uit de gids bij de odd boer halen.
Geen 6 nemen, die zijn te warm op lpg.
Lus je verdamper even door om te testen, en je kachelslangen... bouw je wel netjes druk op in je koelssysteem als zij warm is?