Sterkte Dre, verkoopperikelen krijg je altijd kado helaas.
Beterschap met de gezondheid, zie je wel ergens op een tribune of pits , maar de zon gaat ongetwijfeld weer schijnen, want die komt na de regen suc6
realistisch kan ik kwa sleutelen, 75-spullen of wat dan ook niks voor je betekenen... maar je hebt mij geweldig geholpen een paar x, dus als er iets is dat ik terug kan doen... gil maar!
al een socialize-voorstel klaar?
Nu met 2, 4 èn 8 cilinders in L, B en V-opstelling!
WAARSCHUWING: Dit bericht kan ironie of sarcasme bevatten. Stop met lezen als U humeurschommelingen, misselijkheid of verhoogde bloeddruk ervaart.
Mijn rug op met die rugpijn, ik ben het meer dan zat niks te kunnen en doen.
Heb de strijdbijl opgegraven en stevige pijnstillers gevonden. Gewoon proberen, elke dag een heel klein beetje.
Ik heb nog steeds geen fatsoenlijk internet (de 19e weer hoop ik) maar als dat er weer is zal ik wat foto's posten van de veranderingen de laatste maanden aan de Dreeser.
Omgekeerd is het ook een goed geneesmiddel die dingen te doen die je leuk vind en die je energie geven.. ik hoop dat de Dreeser/het racen me weer energie geeft tot herstel van de rug.
Ik heb me ingeschreven voor het SSAR / SI en nu maar hopen dat dat doorgang kan vinden!
Zijn er nog vrijwilligers die vanaf de 25ste augustus een dagje oid willen/kunnen helpen met sleutelen aan de dreeser?
Dre, ligt het ook niet een beetje aan die stoel die erin zit? Beetje een smal gevalletje namelijk.
Ik heb nog wel een Sparco kussentje voor je overigens (gratis), nieuw. Helpt ook vaak.
Echte die hard he, die Dre. Jammer dat je geen tieten hebt man
Dat van die stoel is een hele goeie Michel, daar had ik idd nog niet echt aan gedacht!! (kussentje wil ik graag lenen van je!)
As week nog druk met de kids, daarna een week vrij voor het SSAR... dus als iemand dan kan (vanaf de 25ste dagelijks), dat zou geweldig zijn!
Alvast bedankt voor de steun cq het meedenken!!!