O en ik vind het ook niet echt geweldig dat iemand hier de prijs moet noemen, als iemand dat wil weten moeten ze ,of op de site van de maker kijken, of het aan mij vragen.
Kan misschien stom zijn of iets dergelijks, maar zo denk ik er over iig
daarom had ik het ook in jouw topic gevraagd maar ik begrijp dat je er niet echt blij mee bent? Er zit van mij uit geen nare bedoeling o.i.d. achter...O en ik vind het ook niet echt geweldig dat iemand hier de prijs moet noemen, als iemand dat wil weten moeten ze ,of op de site van de maker kijken, of het aan mij vragen.
Kan misschien stom zijn of iets dergelijks, maar zo denk ik er over iig
Zo beter? (zie edit)O en ik vind het ook niet echt geweldig dat iemand hier de prijs moet noemen
Is toch Greg Gordon's kit ? Die noemt vlgs. mij geen prijs op de site....Oof op de site van de maker kijken, of het aan mij vragen.
Dat moet natuurlijk een gebruikte zijn van sloop of particulier want een nieuwe kost zo tegen de $2000.- en het zal natuurlijk niet zo'n mooi nieuw type zijn als die van Rini maar een voorganger. En als je hem even stript en met nieuwe lagers en koppeling weer inelkaar zet en het snuitje weer vol verse olie giet heb je een heel deugdelijk exemplaar. Ik zou 'm dan ook nog even in de coating zetten want mijn oog wil ook wat ('k heb nou de smaak te pakkenWaar haal je voor weinig een goede compressor ?