Niet tanken!! 60 min is ongeveer 28 rondjes dus tussen de 42 en 56 liter!!! wat voor een tank heb je in je auto?
AG
Niet tanken!! 60 min is ongeveer 28 rondjes dus tussen de 42 en 56 liter!!! wat voor een tank heb je in je auto?
AG
Zal toch krap worden denk voor sommige auto's denk.Niet tanken!! 60 min is ongeveer 28 rondjes dus tussen de 42 en 56 liter!!! wat voor een tank heb je in je auto?
AG
... ik ben bang dat een of andere vorm van stop verplicht zal zijn...nul-stop strategie
ja als dat maar goed gaat.....................................WAT? een fokking PITSTOP? Lekker is dat, moet ik ook nog een pit crew regelen (en moeten die dan ook brandwerende kleding aan voor het tanken).........
Klopt, die regel geldt idd voor sprintraces.Hoi,
Is er geen regelg dat er maar maximaal 50 auto's mogen starten?
Gr Sandor
Hey Pieter,Hoe zit het met de pitboxen? Ik wil er graag eentje delen komend SSAR!
Stel je hebt er al eentje gehuurd en een plekje over, laat het me weten!
Gr, Pieter
3 auto's past, dus nog 1 erbij! Wie biedt?Hey Pieter,Hoe zit het met de pitboxen? Ik wil er graag eentje delen komend SSAR!
Stel je hebt er al eentje gehuurd en een plekje over, laat het me weten!
Gr, Pieter
weet niet met hoeveel man normaal gesproken een pitbox op assen gedeeld word, maar ik zou ook wel een plekje willen.
Dus mocht je nog iemand te kort komen
Ciao Martijn
PB3 auto's past, dus nog 1 erbij! Wie biedt?
Oja, ook in de aanbieding: 2x hotelovernachting (vr&za) in de VdValk. Moet je wel vroeg willen gaan tukken, want ik begin 1 sept met een nieuwe baan en vorig jaar was ik na het SSAR echt gebroken. Dat kan ik nu niet hebben, en ik heb net zoveel baantijd...
Toch een stuk meer comfort dan in de pitbox of in de bus!
Groeten, Pieter