Na eerst lekker genoten te hebben, hier de eerste vraagjes. Ik heb de Bertone gekocht, wetende dat ie een paar "pijnpuntjes" had. (die heeft Jasparon er allemaal bijverteld, toen ik de wagen ging bezichtigen)
- hoofdremcylinder: lekt lichtjes bij de bekrachtiger: die wordt ASAP (lees: deze week) vervangen. Ik heb hiervoor offertes van 200 a 250 €. Lijkt me eerlijke prijs. Ik heb zelf al een hoofdremcylinder vervangen bij de 33, maar dit wil ik laten doen: omdat het in mijn ogen dringend is en ik haat remmen ontluchten + de bijhorende smeerlapperij op de oprit.
- zwabberkont: diabolo's, kan na de zomer, lijkt me. (of niet ?)
- rechter motorsteun ga ik ook vervangen, zodat blok terug recht ligt (maar ook dit lijkt me te kunnen wachten tot na de zomer ?)
- drupje bij stuurhuis: heb ik zelf nog niet gemerkt, Jasparon vertelde 't me. Voorlopig gewoon opvolgen.
- Olietempmeter komt niet boven de 40° uit. Ook na de zomer nakijken (of ff tussendoor).
Verder nog dit: hij ligt echt wel heel laag. Als ik er een carterbeschermer onder hang, heb ik natuurlijk NOG minder plaats, maar vangt die wel de klappen op ! Wat zouden jullie doen ? En achteraan raakt ie soms ff in de wielkasten als de kinderen er in zitten, ik ga gewoon nakijken hoe de kasten zijn afgewerkt waar ie raakt. Als ie daar geen lak afschraapt (potentieel roesthaard), maar een kunststof kap zit, mag 't van mij zo blijven.
ik wil de vering echt niet hoger, 't is zo mooi nu !