a) waar staat dat?voor de apk moet de pedalerie wel terug te zetten zijn naar een normale bediening. Tenzij je een aantekening op het kentekenbewijs hebt. Let daar even op.
b) Is binnen 1 à 2 minuten omgewisseld, hoor. Kijk/ lees jij wel goed?
a) waar staat dat?voor de apk moet de pedalerie wel terug te zetten zijn naar een normale bediening. Tenzij je een aantekening op het kentekenbewijs hebt. Let daar even op.
Als de keurmeester daar mee akkoord gaat. Ik zou wel even informeren bij een keuringstation hoe het precies zit. De meeste aangepaste auto`s kunnen weer voor de APK terug gebouwd worden kwa pedalen. Ik ben geen keurmeester maar weet wel dat er richtlijnen voor zijn.Is binnen 1 à 2 minuten omgewisseld, hoor. Kijk/ lees jij wel goed?
Ik dacht effe dat die mooie rode Alfetta van je, er van binnen zo uit ziet.guidare per uomini normale:
Ha, die heeft niks gezien/ gemerkt.Als de keurmeester daar mee akkoord gaat.Is binnen 1 à 2 minuten omgewisseld, hoor. Kijk/ lees jij wel goed?
a) komt goed! (morgen ophalen met leuk speelrubber)Mooie wielen... Ruilen tegen twee remklauwen?
Had jij revisie setjes liggen of moet ik ze bestellen?
Wielkasten zien er aaakelig netjes uit maatje!
Ga je winterbanden monteren?
lijkt mij een goed planGa je winterbanden monteren?
Ja, dat zie jij goed.......... (omgeboorde schijven)Ziet er weer netjes uit
Maar zie ik nou 4 gaats remschijven geventileerd MET brembo's
Yep, maar dan met straat goedkeur en van het soort, dat niet per sé professioneel warm gereden hoeft te worden en die het ook nog goed doen in de regen. Da's best handig als je er mee op straat rijdt, je weet het immers nooit.......... nürburgring, here we come!Mooi. Zijn dat circuitbanden? Geen verstand van.
Assen is de plek.[.. nürburgring, here we come!