zwoemba

RE: 156 2.5V6 2008 DSM EnduranceCup : Spa Italia Speed Galle

ma jul 28, 2008 12:26

De DSMEC zal zeker de 24 uren niet rijden... Ze willen alleen een vol startveld hebben voor de 24 uur.

't Heeft z'n voor en nadelen... Maar wat het nu effectief zal worden, geen flauw idee

Gebruikersavatar
guntha
Full Member
Full Member
Berichten: 287
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 18:20
Locatie: donk
Contacteer: Website

RE: 156 2.5V6 2008 DSM EnduranceCup : Spa Italia Speed Galle

ma jul 28, 2008 23:26

wie zegt van niet? Ik zie nog nergens niks officieel. Maar wat maakt dat uit. Nieuws komt er wrs toch veel te laat, alles nog regelen op een paar weken. Ge moet verdekke ne straffe zijn om dat klaar te spelen

de 24 uren zelf rijden zie ik misschien nog wel gebeuren maar hoeveel gaan dat doen? Dat idee van halverwege dsmec af te vlaggen is dom denk ik. Helft verdwijnt in eens uit koers.
ben eens benieuwd. Kijk er allezins naar uit om de alfa terug bezig te zien. Is verdomd lang 2 maanden niks doen :lol: :shock:
Afbeelding

zwoemba

RE: 156 2.5V6 2008 DSM EnduranceCup : Spa Italia Speed Galle

di jul 29, 2008 18:38

Ik kreeg dit vandaag in de mailbox:

Zoals geweten zijn de organisatoren van de Dunlop Sport Maxx Endurance Cup en SRO Belgium in vergaande onderhandeling omtrent een samenwerking in het kader van de 24 Hours of Zolder 2008. Beide partijen werken ondertussen verder om tot een compromis te komen dat zowel de autosportliefhebbers, de rijders en de teams ten dienste kan zijn. In de loop van volgende week zal hieromtrent een besluit genomen worden, een besluit, al dan niet positief, dat onmiddellijk kenbaar gemaakt zal worden naar de betrokken rijders en teams toe. In dit kader stelden wij niet de traditionele vijf, maar slechts vier vragen van deze addertjes aan Dries Heyman, communicatieverantwoordelijke voor de Dunlop Sport Maxx Endurance Cup en Dunlop Motorsport BeLux.

De Dunlop Sport Maxx Endurance Cup (DSMEC) kent van bij de lancering een groot succes. Toch is er de wil om met SRO Belgium samen te gaan werken met betrekking tot de 24 Hours of Zolder.
“Laten we vooral duidelijk stellen dat SRO Belgium en de promotoren van de DSMEC al vrij lang contact hebben met elkaar. Iedereen kent de huidige problematiek in de BGTC en als we de Belgische autosport ten dienste willen zijn moeten we met elkaar praten. Een eventuele samenwerking aangaande de 24 Hours of Zolder zou dan ook niet meer dan logisch zijn, op voorwaarde dat we alle violen gelijk gestemd krijgen.

Maar schep je dan geen conflict?
“Een conflict schep je enkel als één van de partijen dat zelf wil. Wij zijn echter geen politici. Zowel DSMEC, SRO Belgium als de RACB zullen water bij de wijn moeten doen, iets dat tot vandaag perfect lukt en waar alle partijen zich kunnen in vinden. De onderhandelingen verlopen in de best mogelijke omstandigheden en geen enkele partij stelt zich overigens negatief op.”

Een gemengd kampioenschap, dat zich zou integreren in een nationaal GT kampioenschap. Is dit nog haalbaar?
“Jarenlang is het concept van een mix tussen GT’s en Touring Cars de sleutel tot succes geweest in België. Nu trouwens nog, dat bewijzen onze goed gevulde deelnemersvelden in de DSMEC. We kunnen de DSMEC perfect integreren in de 24 Hours of Zolder, zodat we opnieuw tot een volwaardig deelnemersveld komen voor deze topper op de Zolderse omloop.”

En aan welk compromis denken de beide partijen?
“We gaan nu nog niet spreken over een compromis en ik wens het vel van de beer niet te verkopen alvorens deze geschoten is. De onderhandelingen tot samenwerking verlopen perfect en de bal ligt nu in het kamp van SRO Belgium en de RACB. Als zij ons voorstel aanvaarden en het licht op groen zetten gaan we een schitterende 24H of Zolder tegemoet. We zijn alvast op goede weg en in de loop van volgende week wordt het definitieve en gemeenschappelijke standpunt van DSMEC en SRO Belgium naar buiten gebracht… Eén zaak moge duidelijk zijn: als we tot een sluitende overeenkomst komen, dan zal dit enkel en alleen in het belang van de nationale autosport zijn.”

Zonder enige twijfel kijkt elke Belgische autosportliefhebber uit naar het compromis, waarvan hierboven sprake. Dat de onderhandelingen in een ver gevorderd stadium zijn is intussen duidelijk. Dat mag ook wel, want over goed vier weken vangt het hele etmaalgebeuren over het Zolderse asfaltlint immers aan. “De 24 Hours of Zolder 2008 zullen dit jaar enkel op papier en niet sportief een team of een rijderskwartet als winnaar zien, behoudens een samenwerking”, besluit Dries Heyman. “Het kan raar klinken, maar de enige winnaar (of verliezer) van deze race kan alleen maar de nationale autosport en het aanhorige publiek zijn…”

Gebruikersavatar
BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3123
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 10:20
Locatie: Geel-Belgie
Contacteer: Website

RE: 156 2.5V6 2008 DSM EnduranceCup : 24u met Belcar Gt ?

di aug 05, 2008 09:45

Dit kreeg ik vorige maandag toe :

Beste piloot, teamchef,

Zoals u waarschijnlijk al via “Radio Paddock” vernomen hebt, kregen wij de vraag van SRO Belgium om onze DSMEC-wedstrijd, die normaal gepland staat in het voorprogramma van de 24-Uren, gelijktijdig te laten starten met de ‘24 u van Zolder’. Dit om een gevarieerd en vol startveld te kunnen bieden aan de bezoekers.

In grote lijnen betekent dit concreet dat de DSMEC wagens samen de start nemen met de BGTC wagens, maar reeds na 150 of 240 min. afgevlagd worden. Een DSMEC klassement zal dan opgemaakt worden. De DSMEC GT-wagens uit de DSMEC hebben de mogelijkheid om de volledige ‘24u van Zolder’ te rijden – mits betaling van meerprijs. Om in aanmerking te komen voor het klassement DSMEC moet er uitaard tijdens de duur van de DSMEC-wedstrijd op Dunlops gereden worden…
Gezien de korte tijdspanne waarin dit hele project uitgewerkt dient te worden, moeten er dringend knopen doorgehakt worden.
Maar eerst willen we kort even jullie mening vragen.
Ben je akkoord met een gezamelijke start
ja O neen O
Ben je akkoord dat enkel GT-wagens mogen verder rijden
ja O neen O
Heb je liefst een wedstrijd over 150’, 240’ of langer
150’ O 240’ O langer O
Heb je interesse om in de toekomst de volledige 24-Uren te rijden
Ja O neen O



Mogen we jullie vragen zo snel mogelijk jullie mening te laten weten want voor ons is die heel belangrijk in het nemen van een uiteindelijke beslissing.
Met sportieve groeten,

Het DSMEC team

Wat ik wil ? Hoe langer hoe liever uiteraard ! :wink:
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

zwoemba

RE: 156 2.5V6 2008 DSM EnduranceCup : 24u met Belcar Gt ?

di aug 05, 2008 09:51

Héhé, dat zou wel het ultieme bewijs zijn dat een Alfa wel degelijk betrouwbaar is :lol:

Toch wel leuk dat ze de mening vragen van teams/coureurs... Chapeau voor die mannen. Aan de andere kant denk ik ook wel dat ze niet anders kunnen.


ff vragen wat ze bij mext zullen doen :)

Gebruikersavatar
guntha
Full Member
Full Member
Berichten: 287
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 18:20
Locatie: donk
Contacteer: Website

RE: 156 2.5V6 2008 DSM EnduranceCup : 24u met Belcar Gt ?

di aug 05, 2008 11:53

wel raar dat er nog altijd niks bekend is. Stel dat ze de dsmec de 24 uren laten doen. Moet je wel al ne krak zijn om alles nog te regelen, zo lang is het niet meer voor dat weekend.
Afbeelding

Gebruikersavatar
BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3123
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 10:20
Locatie: Geel-Belgie
Contacteer: Website

RE: 156 2.5V6 2008 DSM EnduranceCup : 24u met Belcar Gt ?

di aug 05, 2008 16:18

@ Zwoemba : Wij hebben zowel in '98 als '99 de 24u al uitgereden met onze 156 . '98 waren we 5e T3 en 33 algemeen, '99 waren we 2e T3 en 24e algemeen !

Antwoord net ontvangen :
Beste vrienden,

Zoals jullie wel weten waren er plannen om de Dunlop Sport Maxx Endurance Cup op te nemen bij de start van de 24 Hours van Zolder en dit gedurende de eerste 240 min. van de wedstrijd.

Na gesprekken met de verschillende betrokken partijen wens ik jullie mede te delen dat de DSMEC zijn wedstrijd van 150 min. rijdt in het voorprogramma van de 24 Hours van Zolder.

Sportieve groeten,

't is dus wél 2,5 u ipv 2u 05min ! Joepie !
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

Gebruikersavatar
guntha
Full Member
Full Member
Berichten: 287
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 18:20
Locatie: donk
Contacteer: Website

RE: 156 2.5V6 2008 DSM EnduranceCup : 24u met Belcar Gt ?

di aug 05, 2008 18:38

2 uurkes vind ik nog kort maarja beter dan niks.

Die gast van arcb ( of hoe dat geval ook heet) wil dat alles volgens gt3 gebeurd volgend jaar, dus geen 24 uren van zolder voor de bgtc. Ik denk dat die dan gereden word door de dsmec volgend jaar. Zullen wel zien zeker maar ik zet daar mijn hoop al op.
Afbeelding

Gebruikersavatar
BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3123
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 10:20
Locatie: Geel-Belgie
Contacteer: Website

Re: RE: 156 2.5V6 2008 DSM EnduranceCup : 24u met Belcar Gt

di aug 05, 2008 20:32

2 uurkes vind ik nog kort maarja beter dan niks.

Die gast van arcb ( of hoe dat geval ook heet) wil dat alles volgens gt3 gebeurd volgend jaar, dus geen 24 uren van zolder voor de bgtc. Ik denk dat die dan gereden word door de dsmec volgend jaar. Zullen wel zien zeker maar ik zet daar mijn hoop al op.
2 en half nu dus hè Guntherke ! Zo mogen er veel naar de pomp lopen :lol: die dat op 2u niet moeten en is er toch maar 1 pitstop verplicht in tegenstelling tot 3u wedstrijd waar minimum 2 pitstops verplicht zijn .
We rijden normaal met 2 Franky & ik terwijl de truckprix ook 2u30 is .

24u hoop ik ook sterk op voor volgend jaar als we Dunlops hebben die iets langer meegaan anders gaan we failliet zonder regen :?
BGT Gt3 wagens zijn niet berekend op 24u is vorig jaar gebleken enkel de Porsches en Ferrari's zijn daarvoor gewapend met o.a. brembo's die geschikt zijn voor endurance . Lambo's, Astons & Vipers hebben ook brembo's maar zijn te zwaar en zuipen te veel .
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

Gebruikersavatar
guntha
Full Member
Full Member
Berichten: 287
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 18:20
Locatie: donk
Contacteer: Website

Re: RE: 156 2.5V6 2008 DSM EnduranceCup : 24u met Belcar Gt

di aug 05, 2008 22:43

2 uurkes vind ik nog kort maarja beter dan niks.

Die gast van arcb ( of hoe dat geval ook heet) wil dat alles volgens gt3 gebeurd volgend jaar, dus geen 24 uren van zolder voor de bgtc. Ik denk dat die dan gereden word door de dsmec volgend jaar. Zullen wel zien zeker maar ik zet daar mijn hoop al op.
2 en half nu dus hè Guntherke ! Zo mogen er veel naar de pomp lopen :lol: die dat op 2u niet moeten en is er toch maar 1 pitstop verplicht in tegenstelling tot 3u wedstrijd waar minimum 2 pitstops verplicht zijn .
We rijden normaal met 2 Franky & ik terwijl de truckprix ook 2u30 is .

24u hoop ik ook sterk op voor volgend jaar als we Dunlops hebben die iets langer meegaan anders gaan we failliet zonder regen :?
BGT Gt3 wagens zijn niet berekend op 24u is vorig jaar gebleken enkel de Porsches en Ferrari's zijn daarvoor gewapend met o.a. brembo's die geschikt zijn voor endurance . Lambo's, Astons & Vipers hebben ook brembo's maar zijn te zwaar en zuipen te veel .
ik begrijp ten eerste niet waarom gt3 er gekomen is. Zo ne boecht eigenlijk. Ik zag velle liever Goossens worstelen met zen marcos en die c5-r voorbij vliegen. Hadden ze ook een mooier startvekd. Maarja das mijn mening.

Gaan er nog bandjes ingereden worden voor de 24u? :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3123
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 10:20
Locatie: Geel-Belgie
Contacteer: Website

RE: 156 2.5V6 2008 DSM EnduranceCup : 24u voorprogramma

vr aug 08, 2008 12:13

Gt3 vind ik niet verkeerd : Veel meer Wagens : met de Gt1 reglementen kwamen er 3 wagens in aanmerking voor winst : de 2 Corvettes C5r en de Marcos met Goossens . Nu zijn er 20 kandidaten voor de eindwinst . Gt3 is wel niet berekend op 24u .

We gaan niet vooraf trainen want de bak wordt gereviseerd (4e vraagt aandacht) en we krijgen er 1u Gratis bij (zie berichtje*) :

*Beste piloot,

In tegenstelling tot wat eerst voorzien was, bieden wij u tijdens de 24-Uren van Zolder niet alleen 1 gechronometreerde training (60’) op donderdag aan, maar ook een vrije training (60’) op woensdagavond.
En ‘on top’ kunnen we jullie een wedstrijd aanbieden van 150’ in plaats van de voorziene 125’.
Dit alles voor dezelfde prijs!!
De infobrief met de exacte timing ontvangt u later deze week.

Sportieve groeten,

Het DSMEC-team


Ze doen echt hun best, als we nu nog uit de Dunlop ellende geraken en er 2009 24u bijkrijgen kan't niet meer stuk !
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

zwoemba

RE: 156 2.5V6 2008 DSM EnduranceCup : 24u voorprogramma

vr aug 08, 2008 12:20

Volgende week gaan wij nog wel eens trainen, voor de enige koers van dit jaar :(

Wel leuk van die extra tijd idd :)

Gebruikersavatar
guntha
Full Member
Full Member
Berichten: 287
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 18:20
Locatie: donk
Contacteer: Website

RE: 156 2.5V6 2008 DSM EnduranceCup : 24u voorprogramma

vr aug 08, 2008 20:50

uit die dunlop ellende geraken we wel. Kwestie van het juiste te vinden kwa setup denk ik. Ofwel banden met hogere wangen.

over gt3
Zijn misschien wel meer wagens, maar hoe het overkomt vind ik zwak. Het zijn dan ferrari 430 en "dikke" lambo's. Als ze voorbij komen merk je het niet, dit was veel heftiger in de vorige jaren.

als ik dit dan lees
Witmeur: ”Als ik het voor het zeggen krijg, dan gaan de toerwagens en de silhouettes er ook uit voor de 24 uren van Zolder. Ik wil me best engageren om 10 bijkomende deelnemers uit het buitenland aan te trekken om het veld te stofferen, in plaats van het risico te lopen dat een Mégane Silhouette onze Aston Martins, Ferrari’s of Vipers zou kloppen.”
Op aandringen van SRO Belgium en Witmeur besloot de RACB dan eind januari 2007 om Toerisme en Silhouette inderdaad te weren uit de 24 Uren van Zolder. Nu past de RACB gewoon die scheiding toe.

Vind ik absolut belachelijk. Ik zou juist op men rug liggen als een gewone geprepareerde wagen de 24 uren wint. Is ook veel mooier.

maarja genoeg daarover denk ik. we zullen zien hoeveel er starte en aankomen :twisted:



Inderdaad mooi van die extra training. Mensen van dunlop doen goed hun best om het aangenaam te maken voor publiek en teams. Hopen dat het volgend zelfde of zelfs beter gaat.
Afbeelding

Gebruikersavatar
BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3123
Lid geworden op: vr okt 13, 2006 10:20
Locatie: Geel-Belgie
Contacteer: Website

RE: 156 2.5V6 2008 DSM EnduranceCup : 24u voorprogramma

ma aug 11, 2008 17:11

Laatste info :
Timing:
Woensdag 27.08.2008
17u00 – 19u00 Administratieve controle – Dunlop Racing Café ( OTO-Bar )
Technische keuring – DSMEC Paddock (Zone 6)
19u30 – 20u30 Vrije training (60’)

Donderdag 28.08.2008
08u30 – 09u30 Administratieve controle – Dunlop Racing Café ( OTO-Bar )
Technische keuring – DSMEC Paddock (Zone 6)
10u00 Pilotenbriefing – Business Center
10u45 – 11u45 Gechronometreerde training (60’)

Zaterdag 30.08.2008
11u15 – 13u45 DSMEC Race (150’)
13u50 Podium
Prijsuitreiking Dunlop Racing Café ( OTO-Bar )

Afhalen kaarten - doorgangen :
Alle kaarten – doorgangen & pitlanebandjes kunnen afgehaald worden bij Severine ( 0475/506.100)
Donderdag 14 augustus in Zolder tss 13u00 en 17u00
Maandag 18 augustus in Zolder tss 10u00 en 17u00
Donderdag 21 augustus in Zolder tss 13u00 en 17u00
Vrijdag 22 augustus in Zolder tss 10u00 en 17u00
Woensdag 27 augustus in de Welcome tss 9u00 en 17u00
Donderdag 28 augustus in de Welcome tss 7u00 en 10u00

Donderdagtrainingen
DSMEC heeft voor zijn teams trainingsbonnen (voor de donderdagtrainingen op Circuit Zolder) beschikbaar aan serieus gereduceerde prijzen. Je kan deze bonnen kopen bij Severine aan 40€ per uur. Zo betaal je voor een donderdagnamiddag te trainen in Zolder maar 160€ ipv 230€. Je kan deze bons gebruiken per uur.
Er zijn wel maar een beperkt aantal trainingsbonnen beschikbaar. De trainingbons zijn contant af te rekenen.

Toegang tot Circuit Zolder :
Voor het binnenbrengen van de racewagens (Trucks, camionetten) dient U gebruik te maken van de ingang 1 via de tunnel. Dit kan enkel op volgende momenten:
- dinsdag 26 augustus tss 12u00 en 21u30
- woensdag 27 augustus tss 08u30 en 21u30
- donderdag 28 augustus tss 07u00 en 19u00
Paddock:
Tijdens deze wedstrijd hebben wij paddockzone 6 ter beschikking. Het Dunlop Service Center zal zich tevens in deze zone bevinden.
Timing technische & administratieve keuring:

Technische keuring: Enkel van toepassing op nieuwe wagens + wagennummers 102 – 230 – 240 – 274 – 304 – 312 – 320 – 399 - 401- 411- 448.

Administratieve keuring, Licentiecontrole enkel voor nieuwe piloten:
Woensdag 27 augustus tss 17u00 en 19u00 in het Dunlop Racing Café (OTO-Bar).
Gesloten wagenpark:
Net zoals de vorige races werken we zonder gesloten wagenpark. Na de wedstrijd en de uitloopronde begeven alle wagens zich stapvoets naar de eigen box. Het is de organisator steeds toegestaan eventuele controles uit te voeren indien zij dat wensen.
Podium & prijsuitreiking:
Onmiddellijk na de wedstrijd worden de eerste 3 wagens per klasse verwacht op het podium. Alle piloten op het podium dienen verplicht de Dunlop winnerscap te dragen.
Na het podium is er de prijsuitreiking in het Dunlop Racing Café (OTO- Bar) met opnieuw een goed gevulde prijzenpot. De DSMEC prijsuitreiking is op basis van lottrekking waarbij de laatst geklasseerde als eerste een prijs uit de Dunlop-bol mag halen.
Food – drinks & party:
Op zaterdagmorgen is er vanaf 07.00 tot 10.00 ontbijt voorzien in het Dunlop Racing Café. Bandjes kunnen door de teams aangekocht worden aan de prijs van € 5 p/p en dit bij Severine aan de Welcome op P69 of ter plaatse in het Dunlop Racing Café (OTO-Bar).
Na de wedstrijd is er een after-party. Optreden van een live band, veel bier, … kortom: ambiance gegarandeerd !!
De DSMEC-teams hebben de mogelijkheid om drankbonnen aan te kopen tegen gereduceerde prijzen. De drankbonnen blijven bovendien de rest van het jaar geldig (ook tijdens de gewone donderdag)
Benzine op Circuit Zolder:
Wat betreft de benzine op het circuit van Zolder tanken we tijdens de wedstrijd aan de pompen op het circuit. Gelieve hiervoor uw waarborg
(€ 150) te storten aan circuit Zolder. En dit vóór maandag 25 augustus ’08.
Wanneer dit bedrag tijdig en met de juiste referentie overgemaakt wordt, kan het resterende bedrag na het raceweekend ook sneller teruggestort worden door Circuit Zolder.
Storten op rekening Circuit Zolder:
ING NV 335-0340431-07
IBAN: BE 74 3350 3404 3107
BIC code: BBRUBEBB
Met vermelding van:
Startnummer Teamnaam Benzine waarborg DSMEC
Programmaboek DSMEC
Tijdens de ’24-Uren van Zolder’ zal de organisatie van de DSMEC opnieuw een programmaboek (32P) voorzien. Deze zal zowel in het NL als FR zijn en gedrukt worden op een minimum oplage van 5.000 exemplaren. Deze zullen gratis verdeeld worden door onze hostessen. Wij vragen aan de teams & piloten ons zoveel mogelijk van info te voorzien zodat we dit voor jullie kunnen publiceren.
Service Dunlop Motorsport:

Na onze wedstrijd van 150 minuten op zaterdag bieden we aan alle teams de service aan hun banden reeds te laten monteren voor de Truck GP op 13-14 september en dit tot en met 18.00.
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

Gebruikersavatar
guntha
Full Member
Full Member
Berichten: 287
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 18:20
Locatie: donk
Contacteer: Website

RE: 156 2.5V6 2008 DSM EnduranceCup : 24u voorprogramma

ma aug 11, 2008 23:17

zouden die extra bandjes ook nog gelden tijdens de 24uren? Of zijn dat dan geen pits bandjes?

Eens zien of we voor de wedstrijd nergens geen regen kunnen bestellen 8) :lol:
Afbeelding

Terug naar “Racen - Algemeen”