265 op de teller, in een 155 2.5 V6 Madeno gechipt en compleet Madeno uitlaat systeem..
Kerel met ze audi a6 3.0, ging bij de 240 verbaasd aan de kant
ha, dan hou ik je bij en misschien kom ik je zelfs voorbij! in m'n polo 1.4FSI; 188km op de teller! (aan het eind van een heeeeeul lang stuk A29)met een bmw compact 316 (dat is dus een 1900cc motor) net de 175km/h, veel meer zit er niet in
moeten we toch een keer gaan sportenha, dan hou ik je bij en misschien kom ik je zelfs voorbij! in m'n polo 1.4FSI; 188km op de teller! (aan het eind van een heeeeeul lang stuk A29)met een bmw compact 316 (dat is dus een 1900cc motor) net de 175km/h, veel meer zit er niet in
Tijd geleden snachts ook even gedaan, 210 bij Leiden, afgeremd , afgeslagen en onder de snelweg door weer terugMoet toch nog wel moeite doen voor dat soort snelheden... sprintje vanaf wassenaar richting leiden... afslag katwijk NET geen 180 op de teller en niet de indruk dat er nog erg veel meer uit zou komen....
...
Watje...... afgeremd ...
Uitdaging voor je, Dink...Watje...... afgeremd ...
Op het rechte stuk een vent, dan in de bocht ook een vent. Ja toch, niet dan?
Watjuh...Dat gaat niet lukken, maar dat ligt niet aan mij....
dat is toch die weg met al die flitspalen??Tijd geleden snachts ook even gedaan, 210 bij Leiden, afgeremd , afgeslagen en onder de snelweg door weer terugMoet toch nog wel moeite doen voor dat soort snelheden... sprintje vanaf wassenaar richting leiden... afslag katwijk NET geen 180 op de teller en niet de indruk dat er nog erg veel meer uit zou komen....
...
Da's IN Wassenaar.... N44... die gaat richting Leiden over in de A44... da's een mooi sprint stukje... (zonder flitspalen )dat is toch die weg met al die flitspalen??