Lijdend voorwerp hier is een 75 (een witte ts); is al een jaar in mn bezit, heb m als daily winterdinges gereden tot de apk eraf was.Omdat t niet echt een bewaarexemplaar was (slordige body, wat plekken roest etc) maar besloten om m in te zetten als trackdayer.
Motor loopt heel goed btw.

Reed al zonder interieur (diff giert verschrikkelijk btw , maar spert erg goed) dus uitkleden was niet echt een grote klus meer. Antidreun eruit gehaald, ook de reservewielkuip vervangen door een stuk plaat.
Giulietta tank tegen de achterbank, pomp en filter in de koffer geplaatst. Door de ruimte die vrijkwam toen de org tank verviel kon ik een einddemper plaatsen aan de rechterzijde. Door ook nog een stuk bumper weg te halen hoop ik wat meer flow onder de kofferbodem te creeren (koeling voor remmen achter)
Ook wat extra koelslangen naar de remtangen V+A gelegd.
Diele heeft er de ex Mark Roffelsen Sparco kooi voor me ingelast.
Verder een alu brandschot geplaatst, deuren leeggezaagd en glas vervangen door lexaanplaat van 3 mm.

Momo Rookie stoeltje geplaatst, en 3" gordel gemonteerd (5 punt).

Ook is ie uiteraard verlaagd, gele koni's voor en loadadjusters achter, 30mm stabi en 105caster kogels. Stalen remleidingen vóór (achter moet ik nog doen)
Doel is om wat trackdays te gaan doen, géén SI aspiraties vooralsnog...

Had bij de turbogtv van constantijn een leuk setje 16 " AZEV A's gescoord >9J en et 15...
Daar heb ik een paar slicks om laten trekken, staat dik> weet nog niet hoe het rijdt...

Als finishing touch heb ik m ff matwit gerold:

Plannen: remblokken vervangen door reeswaardig spul (samen met de stalen leiding achter en verse remolie)
Stuurbekrachtiging gaat er nog af denk ik.
Grtz,fRank