1 op 5? in race condities? Mijn Vee Zes verbruikt 1 liter per minuut ofwel grofweg 1liter op 2 kilometer op zandvoort. Marc en Peter verstoken met hun turbo 20 liter op 50 kilometer ofwel 1 op 2,5 en jij rijdt twee keer zo zuinig? Ben je niet wat enthousiast aan het rekenen? Dat een TS minder verbruikt dan een Turbo of een V6 wil ik nog wel aan maar 1 op 5 haal je naar mijn mening echt niet... of je moet niet volgas rijden natuurlijkje gebruikt 1:5 maximaal. 30 liter will do the Job
Met een V6 tank kun je dus ruim 2 uur rijden!!
Dre bedoelt het goed, hij wordt ook alweer een dagje ouder..uhm...wijzer...uhm ik bedoel, uhm...uhm, hij vergist zich wel eens1 op 5? in race condities? Mijn Vee Zes verbruikt 1 liter per minuut ofwel grofweg 1liter op 2 kilometer op zandvoort. Marc en Peter verstoken met hun turbo 20 liter op 50 kilometer ofwel 1 op 2,5 en jij rijdt twee keer zo zuinig? Ben je niet wat enthousiast aan het rekenen? Dat een TS minder verbruikt dan een Turbo of een V6 wil ik nog wel aan maar 1 op 5 haal je naar mijn mening echt niet... of je moet niet volgas rijden natuurlijkje gebruikt 1:5 maximaal. 30 liter will do the Job
Met een V6 tank kun je dus ruim 2 uur rijden!!
Als de auto 26 augustus heel blijft ben ik er bij. Ik hoef overigens niet te tanken. Ik heb voor deze gelegenheden een tank van 80 liter gemonteerd. Ik mag dus drie minuten duimen draaien
Het leek me inderdaad rooskleurig maar jij kunt het weten, het is per slot jouw auto.Vwb motoren ruilen: zo jaloers ben ik nou ook niet op het verbruik van je TS en ik heb ook mijn buikje vol van motoren wisselen1:5... dat haal ik echt wel hoor... is al onzuinig.
Dat de V6 een rendement heeft van een russiche tank kan ik niet helpen, dat je jaloers bent op mijn zuinige TS kan ik niet helpen,
Maar uit pure liefdadigheid bied ik aan motoren te ruilen. Ik bouw ze zelf om, rij je geen 1 op 5 met mijn TS dan ruil en bouw ik ze gratis weer terug na het SSAR ok?
Thomas Roffelsen en Thomas vd Grinten
Het nieuwe racen V6 bak monteren en bij 2000 toeren doorschakelen1:5... dat haal ik echt wel hoor... is al onzuinig.
Walter voor mij ook ik heb ook niets gezien.@ Walter,
Kun jij me die info even door PB'en..?
Tnx!