
2,4 bar is erg weinig voor die banden hoor zeker als je hem af en toe toch een bocht in zet. als je spanning laag is kan de band over zijn wang gaan rollen en krijg je hier een lucht zak of wel een zwemband op de wang van je band heb het ook al eens gehad na een dagje stevig sturen op de ring. gewoon lekker 3 bar erinHeb al gillende bandjes gehad toen ik hem net mee nam. Heb de banden nu op 2.4 bar, dan gillen ze minder snel.
En de auto kan idd aardig rap de bocht om, maar ben nog niet echt aan het planken geweest. Lettertjes ga ik weer rood maken hoor
BMC CDA zou morgen opgestuurd moeten worden, morgen even achteraan.
nee! niet met die auto maar met mijn marea toenSturen op de Ring, met deze auto? Hij is toch niet afgeragt he?!
De lasrupsen waar de buizen aan de flenzen zitten kan je wegslijpen (airtool, dremel), dat scheelt redelijk en kan je zelf doen. niet te dun maken, dan breekt de boel af. Een grotere diameter (dus niet meer het standaard spruitstuk) gaat alleen met een geflowde kop echt uitmaken en zal je wat koppel onderin kosten.ach man hij was al zo mooi en wordt steeds maar mooier.
ben je van plan iets aan het uitlaatspruitstuk te doen? 'ze zeggen' dat dat van de TS 16V al 'zo goed' is'. benieuwd wat EPS adviseert.