Ben even in afwachting van een wondermiddeltje.... komt wel... leverancier is ws nog met vakantie... Hoop dat het lukt voor het SS....
Intussen ben ik spullen aan het hamsteren voor een opfrisbeurt van de remmen...
De hoofdremcylinder "hapt" soms... doet ie al heel lang maar wil het domweg in orde hebben... heb een nieuwe besteld en die zou onderweg moeten zijn... wilde niet reviseren zolang er nog nieuwe te koop zijn... de oude verdwijnt het magazijntje in voor "later".
DoT 5.1 olie staat klaar...
Goodridge setje rvs "slangen" ligt klaar...
Heb de indruk dat de seals van de klauwen nog wel in orde zijn maar zal ze toch uit elkaar halen, schoonmaken (eventueel nieuw rubber indien nodig) en weer monteren met Ate rem"vet".
De stofkappen zullen er af gaan voor betere koeling.
Wil eigenlijk SBS Endurance blokken er op hebben... Juiste keuze? Leverancier? Giacomini?
De (standaard) schijven lijken me nog dik genoeg... zal ze sowieso opmeten en indien er nog genoeg vlees is... laten afdraaien om een vers oppervlak te krijgen voor de nieuwe blokken... indien te dun...

nieuwe er op. Wat is eigenlijk de limiet (voor / achter)? Heb het gevoel dat er een wobble in zit... (voor) maar kunnen ook niet helemaal goed gangbare zuigers zijn... Zal het merken bij het afdraaien.
Verder nog suggesties?
Als het remsysteem toch "open" ligt... een simpele verstelbare remkrachtverdeler monteren?
Biesheuvel levert deze voor Euro 119 incl.:
Alfaholics deze voor UKP 70 = EURO 106 Incl.
Heeft het zin? Brengt het ECHT verbetering? Andere opties?
Zijn ze bestand tegen een leven "onder de auto"? Wil hem namelijk ipv de bestaande monteren dus onder de auto, in de buurt van de achteras.
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...