Ok, de schijven zijn als volgt :
Diameter: 269 mm
dikte: 22mm
hoogte schijf: 50mm (van achterkant schijf/remvlak tot bovenkant naafdeel)
Diameter naafgat: 72mm
Heelaaa de brembo's passen erop maar niet icm met geventileerde schijf......Vandaag al gehaald:
net even gekeken, de fusee's zijn voor zover ik kan zien gelijk. heb hier een TS fusee en een 1.8 Fusee liggen..zijn het zelfde
Heb even een Brembo V6 klauw geleend om t epassen en ja hoor, hij past zo op het 1.8 fusee.
De schijven die ik heb zijn geen V6 schijven, maar geventileerde van een alfetta gtv!? hoe en wat precies weet ik niet. Een alfetta rijder hier die kan vertellen welke versie 4 gaats naven heeft en geventileerde schijven?
klopt! Ik had het inmiddels nagemeten. Ben al opzoek naar TS fusee's!Heelaaa de brembo's passen erop maar niet icm met geventileerde schijf......Vandaag al gehaald:
net even gekeken, de fusee's zijn voor zover ik kan zien gelijk. heb hier een TS fusee en een 1.8 Fusee liggen..zijn het zelfde
Heb even een Brembo V6 klauw geleend om t epassen en ja hoor, hij past zo op het 1.8 fusee.
De schijven die ik heb zijn geen V6 schijven, maar geventileerde van een alfetta gtv!? hoe en wat precies weet ik niet. Een alfetta rijder hier die kan vertellen welke versie 4 gaats naven heeft en geventileerde schijven?
18 IE en TS fusees zijn verschillende en gaat niet samen
Hoe het met carbs zit weet ik niet maar gok dat ook dat niet past.......omdat 1800!