Botenlak.Maar welke lak kan ik het beste gebruiken?? hmmm.
Ik vind persoonlijk dat bij een houten stuur matte spaken horen... die in de Dame, zwart plastic, heeft gepolijste spaken....Het binnen werk is RVS, ik kan de verleiding bijna niet weerstaan om dat te gaan polijsten
Of is dat stuur(cultuur)vernietiging.![]()
het is dan niet meer origineel natuurlijk.
Helemaal mee eens Dominic en voor de kosten hoef je het niet te laten totaal een 20 euromooi stuurreparatieverhaal.
overigens vind ik dat dit de alfa spirit is, gewoon zelf doen.
Is Barend vast niet met je eens...overigens vind ik dat dit de alfa spirit is, gewoon zelf doen.
Yes! It's me!
Barend heeft een hekel aan hout(en boten)Is Barend vast niet met je eens...overigens vind ik dat dit de alfa spirit is, gewoon zelf doen.
kom op nu nog een lama met tietenAch... 'k ben gewoon een lama met vele gezichten...
Kan je vast wel aan Zaagmans overlaten... En, al druk aan het photoshoppen?kom op nu nog een lama met tietenAch... 'k ben gewoon een lama met vele gezichten...
Heb de Brunox site gevonden.... is dat spul niet washoudend? Wat gaat dat doen als je het probeert over te spuiten?
Volgens hunnie kun je het dus met alle lakken combineren...OVERIGE EIGENSCHAPPEN
BRUNOX® Epoxy is
-vrij van zware metalen
-vrij van minerale zuren
-onbeperkt houdbaar
-te verdunnen met aceton
-te combineren met alle lakken en plamuur