Alleen jammer dat die krukas van een lampredi motor is en dat is weer geen nord motor.In dat geval nemen we een 75 2.0 TS met de krukas van een 1.8 TS 155 en schroeven we daar een Turbo op en lepelen die in onze 105.
Laat maar ................ik had dit verhaal in mijn achterhoofd1.8TS 8 klepper is toch geen Lampredi motor...
Hier heb ik ook naar gekeken, volgens mij kom je slag te kort met een 1.8 krukas van een 155:In dat geval nemen we een 75 2.0 TS met de krukas van een 1.8 TS 155 en schroeven we daar een Turbo op en lepelen die in onze 105.
Nee, daarna 2.0 nord pre TS drijfstangen gebruiken +1mm en kop 1.5 mm vlakken (heel goed low budget te doen).veel te veel....![]()
Blok en bussen daarna 2-2,5 mm afvlakken.
Begin er maar vast over te denken en gewoon doen.Nee, daarna 2.0 nord pre TS drijfstangen gebruiken +1mm en kop 1.5 mm vlakken (heel goed low budget te doen).veel te veel....![]()
Blok en bussen daarna 2-2,5 mm afvlakken.
spul monteren bij stephan langs en een betrouwbare 230 a 250 PK
Heb hier verder nog nooit over gedacht en ga het ook nooit doen hoor.
Ben ik ook bang voor...@Dominic,
volgens mij ligt dat blok waar JK het over had nu bij Michel in de 75 met een Kompressor.