Hilbert
Full Member
Full Member
Contacteer: Website

Re: RE: SI en SSAR 2008

do aug 21, 2008 22:42

Ik welke kwalificaties en races rijdt het SI nu precies nog meer afgezien van de uurs race?

SCARB Tijdschema

vrijdag 20:00 -22:00 Technische keuring Alfa Romeo Challenge

Programma SSAR zaterdag 30 Augustus 2008
10:00-11-00 Briefing Alfa Romeo Challenge
11:00-11:45 Alfa Romeo Challenge - kwalificatie 1
13:45-14:30 Alfa Romeo Challenge - Race 30 min. + 1 ronde
16:30-17:15 Alfa Romeo Challenge - Race 2 30 min. + 1 ronde

Programma SSAR zondag 31 Augustus 2008
11:00-11:45 Alfa Romeo Challenge - kwalificatie 2
14:15-15:30 Alfa Romeo Challenge - Race 60 min. + 1 ronde

Vrijdag al keuring... :shock:
Hartelijke groeten,
Hilbert
http://www.hs-corse.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Andretti Molletti

RE: SI en SSAR 2008

do aug 21, 2008 22:57

Het SI rijdt alles wat het ARC ook rijdt, er is geen verschil.

Bartman
Guru
Guru

do aug 21, 2008 23:03

Snel en supersnel worden gescheiden (de meeste SI mannen horen bij snel).

Op zaterdag rijd je kwali + één race. Het veld wordt gesplitst in snel en supersnel.

Zondag komt iedereen samen voor een uursfeest.
De neus van mijn Squadra is al jáááren oranje! ;)

Leuk racen met je Alfaatje? Squadra Italia!

www.squadra-italia.nl

Atte
Member
Member

vr aug 22, 2008 10:16

Even een aanvulling op het tijdschema. De SI wordt zaterdagochtend vanaf 9.00 uur door mij aan een technische keuring onderworpen. Dit in tegenstelling tot de tijdschema's die in omloop zijn en ook als bijlage aan het Bijzonder Reglement zijn toegevoegd.

Andretti Molletti

vr aug 22, 2008 11:26

Snel en supersnel worden gescheiden (de meeste SI mannen horen bij snel).

Op zaterdag rijd je kwali + één race. Het veld wordt gesplitst in snel en supersnel.

Zondag komt iedereen samen voor een uursfeest.
Hoe tactisch weer ;)... jow jow ik hoor bij snel :lol: :lol: :lol:

Begrijp me goed ik vind het weer wel humor en leuk... eerlijk is eerlijk, ik ben gewoon verdomd langzaam, lees traag, nog... :wink:

Andretti Molletti

vr aug 22, 2008 11:27

Even een aanvulling op het tijdschema. De SI wordt zaterdagochtend vanaf 9.00 uur door mij aan een technische keuring onderworpen. Dit in tegenstelling tot de tijdschema's die in omloop zijn en ook als bijlage aan het Bijzonder Reglement zijn toegevoegd.
Ik denk dat er een misverstand is met de technische keuring van de sportsklasse en rijstijlverbetering!!!
Wat er is kan vrijdagavond al gekeurd worden. Dat scheelt de TC zaterdagochtend tijd, vandaar.

kleinjans
Newbie
Newbie

vr aug 22, 2008 14:42

Heren,

Lijkt erop dat ik als supporter kom kijken, kop gescheurd en niet meer te maken. Wordt voor mij allemaal kort dag nu om alles nog te regelen. Nieuwe kop hebben ze reeds geregeld maar met alles eromheen haal ik het niet.

Hoop dat ik ook welkom ben als suporter?

Groet Sandor (Nr10)
997
SQUADRA '90
S6
Jeep Renegade

Atte
Member
Member

vr aug 22, 2008 15:03

Heer Moletti en uiteraard overige forummers/SI-piloten,

Er is voor wat de keuring betreft geen misverstand. De SI wordt zaterdagochtend door mij gekeurd met de auto's die vrijdagavond niet door onze Duitse TC-er Herr Richter gekeurd konden worden. Frank doet de - voor zover we het nu kunnen overzien - Duitse deelnemers en de op vrijdagavond aanwezige Nederlandse Challenge deelnemers.

Er is namelijk nog een kleine hindernis in het Bijzonder Reglement te overwinnen, zijnde dat men van de SI-rijders vereist dat deze met de laatste specificatie kleding, helmen en overige veiligheidsvoorzieningen aan de start verschijnen. Met andere woorden: het DNRT-reglement is op die punten niet van toepassing verklaard. Dat is informeel al recht getrokken, maar reglementair nog niet. Zou er zich een grote klapper voordoen met de meest of minder maar dan toch ten minste ernstige gevolgen, dan moet ergens de aansprakelijkheid worden neergelegd. De familie van betrokkene is namelijk de eerste die gaat reageren....(met rechtsbijstand). De Challenge-vertegenwoordiger in deze, met zijn trawanten, voelt zich een beetje ongelukkig bij deze situatie. Vandaar dat ik het volgende week met mijn 'headquarters' (KNAF) zal trachten te ondervangen met een rechtsgeldig bulletin.

Unser Deutscher Technisch Kommisar macht die Abnahme fuer die Deutsche Teilnehmer und einige Niederlandische Alfa-Fahrer en ik doe de overige Nederlandse Challenge deelnemers en de SI op zaterdagochtend.
Van de ontwikkelingen houd ik jullie op de hoogte!

groeten, Atte Roskam

FO
Advanced Member
Advanced Member

vr aug 22, 2008 16:33

Hey Dre,
wat grappig, je hebt je leeftijd als startnummer gekregen :D . Ik ook overigens 22. Hahaha. Sorry. wordt wel weer gezellig en je weet wie het zegt, toch? :oops:

Ben blij dat je erbij bent :lol:

Andretti Molletti

vr aug 22, 2008 16:41

Hey Dre,
wat grappig, je hebt je leeftijd als startnummer gekregen :D . Ik ook overigens 22. Hahaha. Sorry. wordt wel weer gezellig en je weet wie het zegt, toch? :oops:

Ben blij dat je erbij bent :lol:
dat zijn het aantal ronden wat we in een uur gaan rijden... heb jij niet genoeg geld voor meer benzine of durf je geen gas te geven in een Fiat :twisted: :twisted:

Ja ik weet wie het zegt :wink: :wink:

Hilbert
Full Member
Full Member

vr aug 22, 2008 18:40

Dank voor je duidelijke uitleg!

Heer Moletti en uiteraard overige forummers/SI-piloten,

Er is voor wat de keuring betreft geen misverstand. De SI wordt zaterdagochtend door mij gekeurd met de auto's die vrijdagavond niet door onze Duitse TC-er Herr Richter gekeurd konden worden. Frank doet de - voor zover we het nu kunnen overzien - Duitse deelnemers en de op vrijdagavond aanwezige Nederlandse Challenge deelnemers.

Er is namelijk nog een kleine hindernis in het Bijzonder Reglement te overwinnen, zijnde dat men van de SI-rijders vereist dat deze met de laatste specificatie kleding, helmen en overige veiligheidsvoorzieningen aan de start verschijnen. Met andere woorden: het DNRT-reglement is op die punten niet van toepassing verklaard. Dat is informeel al recht getrokken, maar reglementair nog niet. Zou er zich een grote klapper voordoen met de meest of minder maar dan toch ten minste ernstige gevolgen, dan moet ergens de aansprakelijkheid worden neergelegd. De familie van betrokkene is namelijk de eerste die gaat reageren....(met rechtsbijstand). De Challenge-vertegenwoordiger in deze, met zijn trawanten, voelt zich een beetje ongelukkig bij deze situatie. Vandaar dat ik het volgende week met mijn 'headquarters' (KNAF) zal trachten te ondervangen met een rechtsgeldig bulletin.

Unser Deutscher Technisch Kommisar macht die Abnahme fuer die Deutsche Teilnehmer und einige Niederlandische Alfa-Fahrer en ik doe de overige Nederlandse Challenge deelnemers en de SI op zaterdagochtend.
Van de ontwikkelingen houd ik jullie op de hoogte!

groeten, Atte Roskam
Hartelijke groeten,
Hilbert
http://www.hs-corse.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Andretti Molletti

vr aug 22, 2008 18:47

Geen idee wie Moletti is, maar even voor de duidelijkheid ;)

Ik bedoelde dat de sportsklasse en rijstijlverbetering (twee groepen die rijden en niets met racen te maken hebben) vrijdagavond door de TC vd SCARB al gekeurd kunnen worden.
Ik spreek dus namens de TC vd SCARB, vandaar. Ik zal deze rijdersklasse die niets met racen te maken hebben hier niet meer vermelden, is nogal verwarrend begrijp ik.

Het keuren van de ARC en SI gaat uiteraard zoals Atte schrijft!

Atte
Member
Member

vr aug 22, 2008 19:04

Dank u Herr Mollletti!

juultje
Guru
Guru

di aug 26, 2008 10:52

Ben even benieuwd wie van de SI zich ook opgegeven hebben voor de Challenge race, volgens mij:

1) Dre
2) Bartman
3) VV
4) Pieter
5) DJ
6) Barend
7) Lars
8) Martin
9) Chris

ennz enz

Terug naar “Racen - Algemeen”