Ben even benieuwd wie van de SI zich ook opgegeven hebben voor de Challenge race, volgens mij:
1) Dre
2) Bartman
3) VV
4) Pieter
5) DJ
6) Barend
7) Lars
Martin
9) Chris
10) Michel
11) Richard
ennz enz
Ben even benieuwd wie van de SI zich ook opgegeven hebben voor de Challenge race, volgens mij:
1) Dre
2) Bartman
3) VV
4) Pieter
5) DJ
6) Barend
7) Lars
Martin
9) Chris
10)Michel
11)Richard
12) Cannucce Bros. alias TurboMarc en Pedro Cannucce! (Met rijderswissel in het verschiet )
ennz enz
da`s dan knap sh*t..... kan erover meepraten (hoewel het bij mij minder erg was dan ik had verwacht..)patrick zal helaas niet aanwezig zijn met de squadra,
schade is veel ernstiger dan verwacht...
kijk dat is inderdaad leuk!! voldoende opkomst blijkbaar van de oudjes!Op zaterdag rijd er 1 Heat met alleen maar Classic's
1) Dre
2) Bartman
3) VV
4) Pieter
5) DJ
6) Barend
7) Lars
Martin
9) Chris
10)Michel
11)Richard
12) Cannucce Bros. alias TurboMarc en Pedro Cannucce! (Met rijderswissel in het verschiet )
13) Mellis
ennz enz
De auto's of de bestuurders?Op zaterdag rijd er 1 Heat met alleen maar Classic's ..Groet Christiaan.
Ach, zo lang je niet jonger bent dan je plaats in de uitslag...Laat ik het zo zeggen: ik ben eindelijk eens jonger dan mijn startnummer
Hele leuke verdelingOp zaterdag rijd er 1 Heat met alleen maar Classic's ..dat is leuk , leuk voor het publiek omdat het beter te volgen is ! en iedereen is aan elkaar gewaagd in die Heat.
Groet Christiaan.