met zo`n groot veld wel zeker ja.. En er zijn er meer die op een ronde gezet worden hoor, wees gerust je bent niet de enige...is vast en zeker een gewaagde tegenstander op de baan
Ik hoorde net van Kroll dat het mooi weer wordt... Gewoon meer gas geven vVHopen op regen dan maar Walter
inkoppertje he ! in jouw geval benje geselecteerd op leeftijd ! vandaar ook je startnummer Dre !De auto's of de bestuurders?Op zaterdag rijd er 1 Heat met alleen maar Classic's ..Groet Christiaan.
niemand die het ziet als je op een ronde wordt gezet ! zo vol is het veld , dus je kan gewoon tegen iedereen zeggen dat je eerste bent geworden ! ze geloven je echt welJa, voor de classics is het leuk, persoonlijk had ik het leuker gevonden om de groepen op rondetijd in te delen!
Nu wordt ik denk zeker op een aantal ronden achterstand gezet...
Ondanks dat vermogen wat ik nu heb tov standaard, heb ik verder nog steeds gewoon geen serieus onderstel en een stel door anderen afgedankte slicks!
Maar ach, aan de andere kant is het dan wel leuk om alle classics te zien rijden!
Hoe dan ook, een hoop lol zal ik zeker hebben, is vast en zeker een gewaagde tegenstander op de baan, om lekker mee te sparren!
Ik doe wel alsof ik 50 bentoedeloe en gas geven he ! en anders doe je gewoon alsof.
Zo'n groot startveld doet me denken aan de greatest Alfa race tig jaar geleden op SPA. Paar keer geweest als inhuurmonteur bij de Squadra's. We hebben er zin in !!!! Tot Zaterdag in Assen. Groeten, Arie
haha, ja, ach, ik heb in ieder geval een geweldig klinkende motor aan boord, plus een eerste rangs plaats om al het geweld van dichtbij te zien!niemand die het ziet als je op een ronde wordt gezet ! zo vol is het veld , dus je kan gewoon tegen iedereen zeggen dat je eerste bent geworden ! ze geloven je echt wel