wat is een 916 gtv??
een voorwielaandrijver vergelijken met een achterwielaandrijver, tja dat is al lang een verloren zaak voor de voorwielaandrijver natuurlijk...
*schud ravado wakker*
een voorwielaandrijver vergelijken met een achterwielaandrijver, tja dat is al lang een verloren zaak voor de voorwielaandrijver natuurlijk...
Nou Richard, draai die extra bougies er dan ook maar uit want ik geloof dat die al vanaf de 30-er jaren meelopen: OUWE zooi die twinspark troepFace it: Het vermogen etende transaxle principe is gewoon achterhaald door de moderne techniek. Wink
Kijk eens naar de Alfa challenge: de 75's word gewoon het licht uit de ogen gereden door de 155 en 156
Ik ben dus een nozem.Achterwielaandrijving is voor de echte nozems
een 155 WB 16v is altijd een TS!!Ravado heeft nooit Assen gedaan met een 155 WB 16V TS, verlaagd en met dikke wielen ?!?! Is niet voor bange jongens! Retegoeie wegligging!
Ik weet het, maar ik gebruik die lettertjes zo graag, TS, TS, TS, TS, TS, TS, TS, TS, TS, TS,.................. Voor de rest heb je natuurlijk gewoon gelijk!een 155 WB 16v is altijd een TS!!
Wel als je ineens van het gas gaat!!!Maar die WB gooit de kont niet zo giftig om als je te ver gaat....
WELNEE, alleen als je in een scherpe bocht zit en dan ineens van het gas gaatWel als je ineens van het gas gaat!!!Maar die WB gooit de kont niet zo giftig om als je te ver gaat....
Giulia2000TS-16v?Ik weet het, maar ik gebruik die lettertjes zo graag, TS, TS, TS, TS, TS, TS, TS, TS, TS, TS,.................. Voor de rest heb je natuurlijk gewoon gelijk!een 155 WB 16v is altijd een TS!!