Mijn stek vorig jaar:
Achter zijn beide Giulia's weg. Er staat wel een andere Giulia nu rechtsachterin. De andere "stal" ik gewoon op straat maar dat gaat binnenkort ook veranderen.
Helaas heeft mijn vader een sch**thekel aan auto's....en al helemaal aan Alfa's. Maar wel scherp gezien van die deuren! Ik was er zelf nog nooit op gekomen.Leuk, die Alfa logo's op de voordeuren!!
Titel van het topic niet gelezen ??Doen modere garage's ook mee??
Bij deze...
Er is volgens mij ook ergens een topic over garage's als ik me niet vergisHet gaat over Liefhebbers in tegenstelling tot het topic garage's
Ai das minder leuk . Ik laat hier in huis overal waar ik maar kan alfa-gelateerde spullen achter , tot nu toe heb ik nog geen opmerkingen van mijn ouders gehad (buiten enkele van mijn vriendin die zich soms afvraagt wat er op de eerste plaats komt , vraag die ik steeds wijselijk onbeantwoord laat )..Helaas heeft mijn vader een sch**thekel aan auto's....en al helemaal aan Alfa's. Maar wel scherp gezien van die deuren! Ik was er zelf nog nooit op gekomen.Leuk, die Alfa logo's op de voordeuren!!
Ik wilde vorig jaar een klavertje op zijn BMW E46 plakken, maar mijn moeder raadde het me sterk af i.v.m. de consequanties.
Toen hij vorig jaar zijn logo wilde vervangen had ik nog een Alfa-logo liggen, is precies dezelfde maat. Maar om dat soort grappen kan hij dus NIET lachen.
Dat zeg ik toch ?Er is volgens mij ook ergens een topic over garage's als ik me niet vergisHet gaat over Liefhebbers in tegenstelling tot het topic garage's
Groetjes,
Marc
Neeeeeej, dezeDat zeg ik toch ?Er is volgens mij ook ergens een topic over garage's als ik me niet vergisHet gaat over Liefhebbers in tegenstelling tot het topic garage's
Groetjes,
Marc
Deze dus
Jamaar, die gaat over de "grootte" met "evt" foto'sNeeeeeej, dezeDat zeg ik toch ?Er is volgens mij ook ergens een topic over garage's als ik me niet vergis
Groetjes,
Marc
Deze dus
whahaha juist doen dan.....en er ook nog even inwrijven dat ie een Alfa voordeur heeft........Helaas heeft mijn vader een sch**thekel aan auto's....en al helemaal aan Alfa's. Maar wel scherp gezien van die deuren! Ik was er zelf nog nooit op gekomen.Leuk, die Alfa logo's op de voordeuren!!
Ik wilde vorig jaar een klavertje op zijn BMW E46 plakken, maar mijn moeder raadde het me sterk af i.v.m. de consequanties.
Toen hij vorig jaar zijn logo wilde vervangen had ik nog een Alfa-logo liggen, is precies dezelfde maat. Maar om dat soort grappen kan hij dus NIET lachen.