Er klopt dus weinig van. Veel te weinig. Een klein foutje wil ik wel eens door de vingers zien. Dit is geen foutje meer, het is ronduit slordig. Dit komt bij mij gewoon niet op de plank.

Was volgens mij ook zo totdat.... mijn nieuwste aanwinst uit April 1969 ze in het front heeft.... en de Grande Dame uit Augustus 1969 ze op de bumper heeft....en hadden alleen vroege 1750 de richting aanwijzers op de bumper.
Ik denk het wel,heb ook nog een Sud in exact dezelfde kleurPrachtige Togi, zegOriginele kleur?
Dat geldt idd voor zaken als de verhoudingen en correctheid. Maar ik denk dat je er vanuit kunt gaan dat dit bij zowel BBR als HPI in orde is. Wanneer je de schaalmodellen naast elkaar zet kan je dingen als detaillering en afwerking vergelijken.Over vergelijkingen: lijkt me alleen juist als je replica met origineel vergelijkt in plaats van replica met replica. Wat anders bepaalt hoe goed de replica is?
Maar dat is een open deur intrappen natuurlijkVeel beter dan ProgettoK de Alfetta voor elkaar heeft.
Dat vraagt om een fotootjeHans, helemaal mee eens. Een van mijn mooiste items is ... Mebetoys A-65, de Alfa Duetto met Eduardo Bianchi racefietsen. Heb er regelmatig mee gespeeld en nu ik dit schrijf, kriebelt het weer