Gebruikersavatar
juultje
Guru
Guru
Berichten: 1166
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 07:48
Locatie: Rijsbergen
Contacteer: Website

RE: SI en SSAR 2008

do aug 28, 2008 14:47

Als er mensen zijn die nog een plekje in de pitbox zoeken laat het maar even weten er is nog ruimte :wink:

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12106
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

Re: RE: SI en SSAR 2008

do aug 28, 2008 22:51

daar zeg je wat... The Greatest Race op Spa destijds was geen 1 uurs evenement.. Wel meer alfa`s dan nu overigens als ik mij goed herinner..
Iets van 80 geloof ik.

Gebruikersavatar
Geert Ploeger
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 711
Lid geworden op: wo nov 16, 2005 13:43
Locatie: Amsterdam
Contacteer: Website

RE: SI en SSAR 2008

ma sep 01, 2008 00:00

Zo, als eerste terug vandaag dus dan ook maar als eerste een stukje schrijven!
Als ik dit weekend zou moeten samenvatten kan ik wel stellen dat dit absoluut niet míjn weekend was.
Het weer zat erg mee en ik had er ook enorm veel zin in, wat dat betreft dus een goed begin.

De eerste kwalificatie verliep echter erg rommelig. Door de drukte kreeg ik de snelheid er pas vrij laat in en toen ik eenmaal het gevoel had dat ik snel was (tijdmeting deed het niet) begon ik een steeds groter rookgordijn te trekken. Eenmaal binnen gekomen bleek dat er via de oliepeilstok die niet wilde blijven zitten veel olie verloren ging.
Vastzetten en door. Paar rondjes verder kwam er helaas een Duitser iets te ver op mijn lijn. Resultaat: gebroken velg en afgeschreven slick.
Hobbelend en zwabberend wederom de pits in en het rechtervoorwiel vervangen. Wat ik in de haast even vergeten was te vermelden aan de mannen van JS was dat daar een spacer tussenhoort.
Een bonkend geluid in de linkerbochten hielp me daar direct aan herinneren. Weer stapvoets terugrijden en toen zat de tijd er inmiddels alweer zo'n beetje op.
Niet echt lekker kunnen rijden dus en ik merkte aan mezelf dat ik enorm zat te prutsen in diverse bochten. Een bedroevende 2:17.9 was het resultaat.

Genoeg tijd tot de race dus in de tussentijd wat adviezen gevraagd. Marc Seesing tekende wat lijnen uit van bochten waar ik moeite mee had en dat gaf wel wat meer inzicht. En zin om het nu eens anders te proberen. De race ging lekker en ik begon steeds meer in m'n ritme te komen getuige m'n 2:15.1. Maar ik was nog lang niet tevreden aangezien ik vorig jaar 2:10.7 reed tijdens het SS.. :evil: :evil:

Nogmaals wat bochten doorgenomen met Marc en hem de volgende dag tijdens de sportklasse een aantal rondjes in mijn 75 laten rijden. Wilde ik graag om er zeker van te zijn dat er niet iets met de auto was. Dat was niet het geval en dus liggen deze hoge rondetijden toch echt aan mij.. Tijdens de kwalificatie ging het gevoelsmatig al iets beter (tijdmeting deed het weer niet) maar toen sloeg het noodlot in de vorm van een gigantisch groot wit rookgordijn toe: kokende koelvloeistof op de motor. Direct uit de toeren en stapvoets terug. O.a. koppakking moest vervangen worden en al met al was het teveel werk om nog met een gerepareerde motor aan de start te komen. Einde verhaal en geen uursrace waar ik wekenlang naar uit had gezien.
Toekijken kon ik ff niet meer hebben en zodoende ben ik rond 12.30 weer huiswaarts gekeerd. Het was héél stil in de auto op de terugreis.. :roll:

Dus. Dat was dat.
Conclusie van dit alles: ik zit nog lang niet lekker in m'n nieuwe 75 en rijd zo'n 5 seconden langzamer dan ik kan (kon).
Ben voornemens dus eens een Vijverbergdag te gaan doen om te ontdekken waar het nou aan schort en wat er nodig is om weer op m'n oude niveau te komen.

Marc: superveel dank voor je hulp en advies!
JS & crew + Marja: :thumbs:

Hoop dat de rest het wel goed naar z'n zin heeft gehad, maar daar twijfel ik niet aan!

Bij deze nog wat foto's!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5597
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:27
Locatie: Overasselt

RE: SI en SSAR 2008

ma sep 01, 2008 10:15

wie is die man in die rode polo die aanwijzingen staat te geven (of zo)??? :wink:

Nu ja nu ik toch in beeld ben: een gemengd weekend gehad. Assen is in d ehuidige vorm een nieuw circuit voor mij, dus er was veel te leren, over de afstelling van de auto , en over de nieuwe gedeeltes van de baan!
Onderstuur blijft het grootste probleem.. jammer dat het niet regende . Daarnaast (ja het leven van een racer gaat niet over rozen, zie ook verslag van Geert) zaterdag in de classic-race 3 plekken moeten prijsgeven wegens een in de laatste ronde zo ongeveer losgeschoten bougiekabel waardoor 5000 rpm de top was..., en tot overmaat van ramp een koppakkingsprobleem dus daardoor ook vermogen kwijt.. Wel tov de kwalificatie bijna 2 sec gewonnen met andere demperafstelling, al veel minder onderstuur.

Zondag kwalificatie gestart, en na een rondje met terugschakelen van 4 naar 3 knalde het middenlager van de aandrijfas eruit.... Weg kansen voor ee leuke plek, want de auto en baan voelden goed aan , AG en Co hadden weer de afstelling aangepast aan de hand van de race op zaterdag. Tevens de kop nagetrokken, en het plan was tijdens de kwali op zondag te kijken wat het waterverlies was. Bas Korver had een gerbuikte as gevonden elders op het circuit bij de handelaren , 1 klein uur sleutelen van Alberic en Bas verder stond de auto weer klaar! dus op hoop van zegen achteraan gestart bij de 1 uurs... Wereldstart vanaf de laatste plek, langs de muur op en de eerste 20 min de nodige inhaalacties kunnen doen, dus plekje voor plekje opgeschoven. Na 20 min was ik de eerste van de 5 (correctie;6!) auto`s waarvoor Alberic en Co de pitstops verzorgden, koelwater OK dus in principe geen 2e stop nodig, de 3 minuten volmaken, en gaan. En :? na 2 rondjes weer forse resonantie van de aandrijfas... Aangezien ik geen trek heb in een gebroken as door de tunnel heen, heb ik hem binnen gezet, nog 30 min ging ie toch niet meer redden. Wel veel geleerd over de afstelling, en ten opzichte van andere rijders een leuk vergelijk kunnen maken. oa een paar ronden gevecht met Henk Prins, met DJ (75) en met BJ (waar ik normaal niet bij in de buurt kwam, ok hij deed rustig om het materiaal te sparen, en dat heeft voor hem zijn vruchten afgeworpen!).
Oftewel: goede vooruitzichten voor de laatste race 17 oktober!
Laatst gewijzigd door vV op ma sep 01, 2008 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Gebruikersavatar
Geert Ploeger
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 711
Lid geworden op: wo nov 16, 2005 13:43
Locatie: Amsterdam
Contacteer: Website

RE: SI en SSAR 2008

ma sep 01, 2008 12:19

wie is die man in die rode polo die aanwijzingen staat te geven (of zo)??? :wink:
Oh ik dacht dat dat jouw E.T. phone home-imitatie was.. :D

Gebruikersavatar
kees artc6
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3916
Lid geworden op: di dec 28, 2004 16:38
Locatie: Leidschendam

RE: SI en SSAR 2008

ma sep 01, 2008 12:33

Ik heb absluut genoten van de SI-bolides, mooi dat jullie ook op SSAR zijn geweest mannen ! :thumbs:
SCARB redacteur: Het Alfahart spreekt
159 3.2 V6 Q4
GTV 2000 van 1982
147 1.6

Afbeelding

Gebruikersavatar
vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5597
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:27
Locatie: Overasselt

RE: SI en SSAR 2008

ma sep 01, 2008 12:51

Oh ik dacht dat dat jouw E.T. phone home-imitatie was..
moet ik ook nog erop gaan letten of er geen camera op mij gericht wordt.... :roll: :wink: leuke foto overigens. Ook die van Irene en Alberic ..
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

_Pieter_
Guru
Guru
Berichten: 1514
Lid geworden op: do mar 31, 2005 21:57
Locatie: Leidschendam

RE: SI en SSAR 2008

ma sep 01, 2008 13:16

Zo, nu ik eventjes. :D

Het was een fantastisch weekend, en de enige SI rijder die gewoon over de weg komt en gaat heeft het weer gered!

Zaterdag begon langzaam, dit was pas de 2e keer op Assen en het was vooral wennen.
Pas nadat ik achter wat mensen had aangereden, kreeg ik weer door hoe snel het kon. Kwali iets van 2:19, nooit mijn beste punt.

Race 1 heerlijk geknokt met Andretti (voor het eerst in onze racecarriere), die ik kon bijhouden doordat zijn motor niet goed liep. Bochtensnelheid flink opgevoerd door achter m aan te jakkeren!
En m voorbij, maar helaas brak een kogeltje van mijn gasstangen af en moest ik na 20 minuten opgeven, omdat je met stationair toerental niet ver komt.

Zondag was werkelijk super, kwali weer 2:19 (erg druk op de baan) maar in de 1-uursrace echt staan trappen. 2:16 gereden, en een hoop rijders ingehaald. De limiet van de auto begint nu echt te komen, getuige dat ik er 2 keer hard af ben gevlogen middenin de bocht. Wel gelijk de race kunnen vervolgen na beide incidenten. 1 was in de Geert Timmer chicane, leuk voor het publiek! :D

Uiteindelijk is het ontbreken van een sperdif en het gebrek aan PK's killing. Qua pure bochtsnelheid kan ik mee komen met veel ARC wagens behalve de absolute top, dus het onderstel en de grip is super. Maar hangend in de bocht is er geen aandrijving, dus moet je gas lossen of minder sturen dan je concurrenten om vooruit te blijven gaan. Op het rechte stuk zie je helemaal wat 200pk doet met een auto.

Irritant zijn duitsers met 200pk en weinig rijderskwaliteiten. Die haal je in door 30 meter dicht te remmen, er voorbij (easy, ze laten een gapend gat) en dan op het rechte stuk zo vaak over te steken dat ze de boodschap duidelijk ontvangen dat ze niet moeten proberen om m er nog tussen te zetten.

Uiteindelijk 26 ronden gereden.

Dit keer ook Barend, BJ, en DJ (pas na 45 minuten) te grazen genomen. Lars (26 ronden) en Andretti (27 ronden) waren te snel voor me, maar die hebben resp. een 2 en 3 minuut penalty aan hun broek wegens een te korte pitstop, en met rondjes van 2:20 weet ik niet wie er dan bovenaan staat! :D

Door de uitmuntende betrouwbaarheid van mijn racer ook nog vele (ARC) rijders en dure monteursteams te kakken gezet. Daar sta je dan met je dure racekanon, haha! :lol:

Wel werd het waanzinnig heet in de auto, ik ging in de uitloopronde bijna van mijn stokje van de hitte, ook met de deur open. Het had echt niet langer moeten duren. De pitstop van mij was op de seconde getimed, ik hoefde enkel zelf even de auto uit om wat te drinken. De laatste 15 minuten werd de baan steeds gladder, en de scherpte gaat er dan af door de hitte en vermoeidheid... Echt autosport, ik ben zelden fysiek en mentaal zo diep gegaan als in de laatste 5 minuten van de race.

Technisch hebben alleen de achterremmen het niet overleefd, de schijven zijn krom en ondanks het losser stellen van de blokken op de weg naar huis zijn die er nu helemaal doorheen, en de remklauwen denk ik ook. Maar met halve remmen en veel geschraap kom je ook thuis zo blijkt.

En oja, het was natuurlijk ook weer erg gezellig! Veel dank aan Michel Klink, Richard, Chris, Andretti(&aanhang!) en de 105-ers voor alle steun en gezelligheid!

Mooie filmpjes en foto's komen tzt.

Gr, Pieter
Laatst gewijzigd door _Pieter_ op ma sep 01, 2008 16:15, 1 keer totaal gewijzigd.
SCARB # 4710

Gebruikersavatar
TurboMarc
Guru
Guru
Berichten: 1623
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:10
Locatie: Hoogwoud

RE: SI en SSAR 2008

ma sep 01, 2008 13:51

Kort Cannucce Verslag:

Zaterdag kwalificatie ging niet goed. Auto gleed alle kanten op. Nog wat met bandenspanning gedaan werd alleen maar slechter.
Voor de race auto achter cm lager gezet, wereld van verschil.
Wereldstart gemaakt, moest allen weer een paar mensen voor laten. Kreeg steeds meer vertrouwen in de auto en reed steeds verder naar voren.
Race duurde voor mij te kort 8) Toch nog iets van 6 of 7 plekkies gewonnen. (waarschijnlijk veel uitvallers)

Zondag heeft Peter gekwalificeerd. Moest echt trappen om de compressor voor te blijven :thumbs: . Toen hij binnenkwam banden spanning iets lager gezet.
Daarna ging het stukken sneller. Hij maakte ook een super start. 1e twee rondjes lag hij op positie 20.
We zouden als laatste van de 5 auto's uit onze pits naar binnenkomen voor de rijderswissel.
Peter lag op dat moment op de 4e plaats 8) Tijdens de stop rijder en linkervoorband gewisseld. Stop duurde iets langer dan 3 minuten denk ik.
De band linksvoor was helemaal vergaan, dit was dan ook duidelijk aan de rondetijden te zien.
Ik ging ervoor zitten, direct flink wat mensen ingehaald, op rechte stuk hangt een bord uit nr. 30 drive trough penalty...
Dit was omdat we na de 40e minuut pas binnenwaren gekomen. Na de drivetrough dezelfde mensen merendeels weer ingehaald.
Heel veel "snellere" autos hadden problemen met hun banden, waar ik met mijn "verse" band geen last van had.

Heel verwarrend in een lange race is, dat je niet weet of om een plek aan het vechten bent of dat je gelapt wordt..
Paar mensen dus maar langs gelaten terwijl het achteraf om een plekkie ging..
Door benzine gebrek begon de auto een beetje in te houden en ik zat al weer aan een pitstop te denken.
Op het rechte stuk viel toen "gelukkig" de finishvlag. Door de late pitstop was de race snel voorbij voor mij.
We zijn ong. 23e geworden, niet slecht maar het had beter gekund. (Er waren veel penaltys uitgedeeld, dus de officiele uitslag weet ik niet)

Een uursrace met pitstop is een hele nieuwe ervaring waarvan we veel geleerd hebben. Bovendien was het erg leuk om te doen. Het uur vloog voorbij.

Pitcrew nogmaals bedankt :!:

Beide races staan op film met een paar spectaculaire momenten, eventjes geduld nog ..
Scarb# 00072

Alfa 75 Turbo Evo Superleggera Racer
Alfa 75 TS CUP Racer
Alfa GTV 2.0 V6 Turbo

Gebruikersavatar
juultje
Guru
Guru
Berichten: 1166
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 07:48
Locatie: Rijsbergen
Contacteer: Website

RE: SI en SSAR 2008

ma sep 01, 2008 13:56

Tja dit was ook weer zo'n SUPER race weekend. Waar begin je. Vrijdag rond 18:00 uur aangekomen na 4,5 uur reistijd. Alberic en consorten waren er ook al. We hadden afgesproken om met een man of 12 te BBQ'en maar ik denk dat we uiteindelijk met een man of 25 waren. Toch wel leuk die Brabantse gezelligheid in het noorden.
Zaterdag kwalificatie 2.16 aan tijd kunnen neerzetten wat voor mij niet slecht is, maar veel gele vlaggen gaven niet de mogelijkheid tot beter. De race met de classics was super, leuk al de Squadratjes en bertones bij elkaar. Als 9e gestart recht achter Henk Prins (ook die met die Brabantse blokjes) :wink: In de eertse ronde door een schakelfout gespit en helemaal achterop geraakt. Gelukkig kon ik redelijk snel aanhaken en uiteindelijk een man of 5 nog in weten te halen en 2.14 rondetijd.
Zondag kregen we mijn wielmoeren achter niet meer vast dus tijdens de kwalificatie om de 5 rondjes naar binnen om alles aan te draaien en dat was nodig. 2.17 gereden. Tijdens de pauze hebben Gerard en Gauke de tapeinden vervangen en kregen we het wiel er weer goed op. Chris zijn koppeling was niet lekker, maar dat was niet te fixen en hij moesten in de 4e versnelling de race beginnen.
De start was redelijk onverwacht omdat je van de 38e plaats het 5 seconde bord niet kon zien, maar goed iedereen weg dus gaan we maar.
In het begin was het zoeken naar hoe hard te rijden zodat je het zelf en ook de auto het volhoudt. Rond de 25e min. werd ik volgens plan binnengehaald en hadden we een keurige pitstop incl wat te drinken. in 3.07 in en uit. keurig gedaan. Na 40 min. dacht ik nu is het nog een normale raceafstand en dat moet lukken dus ga je het tempo opdrijven. Een 15 minuten voor tijd kwam ineens Bartman in mijn binnenspiegel. Die had ik al eerder ingehaald maar die had zichzelf gespaard. Leuke strijd met hem gehad en samen nog een duitse Giulia gepakt. Bartjan probeerde me een paar keer voorbij te gaan met dat enorme motorvermogen :wink: van hem maar door redelijk laat te remmen hem toch achter me weten te houden. Maar toen.... over startfinisch 0:13 op de klok dus nog 1 ronde. Ik dacht dat gaan we redden. Na de bochtenserie na het rechte stuk net te vroeg op het gas met banden die al aardig op waren en ik kreeg hem met Bartman op mijn staart niet meer de goede kant op. Grindbak in en je staat gelijk tot je assen vast. Je snapt wat voor geluiden er toen in de auto te horen waren maar goed. Bartman goed gedaan en ook de auto heeft geen krimp gegeven dit weekend. 37e geeidigd in een veld van 50 auto's is niet verkeerd. wel jammer van de totale racetijd 59:47:900 Maar echt een super weekend gehad. iedereen bedankt voor de gezelligheid, ik hoorde van enkele Challenge mannen al dat ze bij de organistatie al aangegeven hadden het volgend jaar weer zo te willen doen. Wij zijn er weer bij dan.. Foto's en film volgen nog ..

Gebruikersavatar
Dennis de Rooy
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 535
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:06
Locatie: Amersfoort

RE: SI en SSAR 2008

ma sep 01, 2008 16:17

Het was echt een geweldig weekend! Het was leuk om er weer bij te zijn EN ik ben 2 keer gefinished. De auto en ik zijn nog niet heel dikke maatjes, maar dat kunnen we wel worden! Deze auto is een klap stijver dan mijn vorige auto en dat is erg wennen, daarnaast reed ik het eerst zonder rembekrachtiging en dat was helemaal wennen! Remt wel erg goed, maar ik mistte een beetje vertrouwen. Kort gezegd, ik rem als een oud wijf. Daardoor zijn mijn rondetijden niet al te best, ook al heb ik een jaar niet meer gereden. 2.07.2 in de 2de kwali, voordat ik van de baan moest vanwege teveel herrie (K*t, begon net sneller te gaan).

In de eerste race verklootte ik mijn start waardoor ik een plek of 6 verloor, maar die heb ik in de ronden daarna grotendeels terug kunnen pakken. Lekker geknokt en dat is echt het mooiste wat er is. Uiteindelijk 13e geworden (vijfde in modified) en alleen mijn splitter geschonden bij een uitstapje door de grindberg in de GT. Ik had in de uursrace een superstart en pakte ongeveer 7 plekken, die ik helaas ook weer prijs moest geven omdat mijn motor te warm liep en dus eerder moest gaan schakelen. Waren erg leuke gevechten, maar heb me daarna gefocust op het thuisbrengen van de auto en zo clean mogelijk te rijden. Rondetijden wilde ik op 2.10 houden en constant rijden, maar de banden werkte niet echt meer mee aan het einde. Plek 15 en weer 5e in modified.

Een uur sturen ging eigenlijk prima, wat mij sloopte was vanuit de pits, door de paddock terug naar de pitbox. Dan heb je geen koeling meer en slaat dus de warmte naar binnen. Dat was pas echt pittig ;) Het gaat naar de nummer vier in modified was steeds 1,5 - 2 seconden per rondje. Dat wil ik over 2 weken in Zandvoort proberen dicht te rijden. Heerlijk, ik had er gisteravond al weer zin in! Ik heb sinds tijden niet meer zo lekker geslapen!

Iedereen die er bij was dit weekend; Enorm bedankt, ik vond het geweldig!
'81 GTV6 3.0 QV
'91 75 TS RACER
'92 164 QV

Gebruikersavatar
Zaagauto
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8225
Lid geworden op: di apr 04, 2006 03:21
Locatie: Right smack down in the middle of my own universe...
Contacteer: Website

RE: SI en SSAR 2008

ma sep 01, 2008 17:25

Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...

Gebruikersavatar
Hilbert
Full Member
Full Member
Berichten: 259
Lid geworden op: di dec 28, 2004 00:28
Locatie: Almere
Contacteer: Website

RE: SI en SSAR 2008

ma sep 01, 2008 19:13

Absoluut een fantastisch weekend zeer geslaagd!

Mellis zijn racedebuut was ook geweldig!
De kwalificatie op de zaterdag ging uitstekend, alleen konden we pas in de laatste 8 minuten een tijd zetten, aangezien er een draadbreukje zat in het snoer van de nieuwe transponder.
Helaas wapperden ze met de olievlag in de GT-bocht.
Aangezien we nog geen nieuwe banden hebben, kwalificeerde Mellis zich als 9e .
De start van race 1 was erg spannend, want Mellis stond tussen zeer ervaren mannen die al vele starts hebben meegemaakt en Mellis zelf nog 0. Bij de start verloor Mellis veel plaatsen, maar finishte uiteindelijk 10e. Alles is volledig heel gebleven, zeer tevreden.

Op de zondag stond er weer een kwalificatie op het programma voor de 1 uurs race.
We hadden nog 1 "nieuwe" set gebruikte banden en besloten om op de banden die we de zaterdag hadden gebruikt te kwalificeren, aangezien een uur racen lang is en we door de gebruikte banden toch geen top tijd konden noteren. Een 19e tijd was het resultaat.
Maar helaas voelde Mellis problemen met de bak. De bak wilde niet meer fijn in 2 en 4 en soms helemaal niet meer in 1.
We hebben alles gecontroleerd, koppelingscilinder ontlucht etc, maar dat was goed.
Toch maar starten, maar voor de zekerheid vanuit de pitstraat, zodat we geen risico hadden dat er iets mis zou gaan als hij bij de start niet weg zou komen.
Gelukkig kwam Mellis goed weg vanuit de pitstraat en heeft een ronde of 4 zeer goed gereden, behoorlijk wat ingehaald, maar plots zagen we hem niet meer. Aangezien we geen communicatie hebben gingen we er een beetje vanuit dat de versnellings bak toch de geest had gegeven. Maar niets was minder waar, Mellis kreeg een klapband op het stuk na de strubben -O- Links voor volledig gescheurd. Kan helaas gebeuren en is ook een beetje het risico van gebruikte banden uit de 147 Challenge van 2004.
Potentieel van de 155 is fantastisch en het debuut is zeer geslaagd, remmen goed, temperaturen goed, wegligging geweldig, motor ook super!
We zijn super tevreden en verheugen ons op het volgende seizoen.
Mischien nog een Squadra Italia race in oktober als die er is.
Nu eerst even een nieuwe bak eronder.
Laatst gewijzigd door Hilbert op ma sep 01, 2008 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Hartelijke groeten,
Hilbert
http://www.hs-corse.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
TurboMarc
Guru
Guru
Berichten: 1623
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:10
Locatie: Hoogwoud

Re: RE: SI en SSAR 2008

ma sep 01, 2008 20:08

Ik heb absluut genoten van de SI-bolides, mooi dat jullie ook op SSAR zijn geweest mannen ! :thumbs:
Hilbert,

Jullie hebben een mooie auto neergezet. Ik heb nog veel meer 155's raceklaar gezien die er net zo gelikt uitzien :!:
Wat gaat de toekomst brengen :?:
Scarb# 00072

Alfa 75 Turbo Evo Superleggera Racer
Alfa 75 TS CUP Racer
Alfa GTV 2.0 V6 Turbo

Gebruikersavatar
Hilbert
Full Member
Full Member
Berichten: 259
Lid geworden op: di dec 28, 2004 00:28
Locatie: Almere
Contacteer: Website

Re: RE: SI en SSAR 2008

ma sep 01, 2008 20:17

Dank je Marc, leuk om te lezen dat de 155's zijn opgevallen.
De andere race 155's zijn ook raceklaar alleen hebben de rijders nog geen racelicentie, maar een aantal zijn zeker van plan die te gaan halen.

Ik heb absluut genoten van de SI-bolides, mooi dat jullie ook op SSAR zijn geweest mannen ! :thumbs:
Hilbert,

Jullie hebben een mooie auto neergezet. Ik heb nog veel meer 155's raceklaar gezien die er net zo gelikt uitzien :!:
Wat gaat de toekomst brengen :?:
Hartelijke groeten,
Hilbert
http://www.hs-corse.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Terug naar “Racen - Algemeen”