Nadat de 75 gespoten was, De zelfde avond en de dag daarop heb ik de 75 helemaal afgebouwd (dit was op een woensdag)... Ik heb van het ophalen en het afbouwen helaas geen foto's, want ik moest de zaterdag richting normandie, dus er was enige haast, gezien hij donderdag naar de keuring moest. Mijn vriendin wilde liever in de alfa naar Frankrijk, wat logisch is natuurlijk
dan dat we in haar mini monza naar normandie reden. Ik denk niet dat we de bagage kwijt konden, maar daar hadden we vast een oplossing voor gevonden.. (Bv de 156 van pa)
De donderdag ging de auto naar Snoodijk, alles leek goed afgebouwd te zijn en na een ritje richting axel, kreeg ik steeds meer zin om hem uit te laten op de franse wegen.
Het werdt vrijdag Ik was al iets wat nieuwsgierig en besloot is te gaan kijken bij SNO, ..
Op de rembank was alles goed, De verlichting was goed en kreeg een compliment over het laswerk... MAAAAAAAAARRR wat bleek de rechter achter remklauw liet niet los en bleef dus slepen en deze moet echt vrij komen.
Ik naar DIELE (de buurman van Sno).. waar ik al 2 nieuwe NANGKANG bandjes van had overgenomen, maar hij kon me er niet aan helpen..
Dan maar richting koewacht bellen, FRANK sprak de verlossende woorden .. Ik heb nog wel wat liggen maar weet niet of de zuigertjes vast zitten.
Toch maar gaan kijken en er bleek een goede bij te zitten.. Een geschenk uit de hemel....
De Klauw afgeleverd bij sno en om 16:00 werdt mijn eerste alfa afgemeld zonder puntjes voor de volgende keuring..
Om het verhaal wat in te korten, ik heb een goede vakantie gehad en de 75 hield zich prima..
Foto's van de auto in Normandie komen nog..
Terug gekomen wat sfeer beelden gemaakt.. ;