Nog eens even mijn bevindingen na een tijdje evaluatie .
Het Sportpack : liefst met 17" "8c" velgen is'n must, 16" is te klein, 17" spaken verkleinen, 18" 3-spaak is minder . Supermooi zijn de Accessoire 18" velgen met antraciete spaken . De Zwarte Achterdiffusor van't SportPack is'n must
Het 185 giulietta rood vind ik helaas 'n foute keuze als lanceringskleur ; meer dan 1 klant wacht nog liever 'n paar weekjes om 'n 289 AlfaRode te kunnen bestellen . Bij rode passen matzwarte koplampkaders het best : satijn is ook mooi , chroom niet
Zwart Metaal 805 Etna is best mooi met de std. Chroomlijsten vd Distinctive, Satijnchroom(optie) is nog mooier .
251 Wit Spino is erg mooi vooral met matzwarte kaders en ook met Satijnchromé .
In eerste instantie kan je ook nog 612 zilver bestellen waar ik weinig animo voor zie . Ook 669 grafiet grijs is al bestelbaar en daar voorzie ik wel wat populariteit in met chroom, satijn of zwartmat kan je eigenlijk niet fout combineren .
Binnenkort kan je ook 289 Alfa Rood, 252 Gardenia wit(lijkt goudachtig), 437 Azurro (lichtblauw grijs), 507 Corsa Geel(vrij fel op staal) en 601 Zwart Pastel bestellen . Vooral't Alfa Rood lijkt me geslaagd ; de rest wil ik eerst even zien...
Opties : naast de kaders van de lampen, Sportpack 5C4 welke 'n must zijn dragen Rode remklauwen (op 1.4TB (brembo 4-pots 305x28mm) ), alu pedalen, 4J3 Blu&Me met binnenkort optie 54K (port voor draagbare GPS : op Abarth 500 kan je hier de bekendste circuits in Europa oproepen en kan je rondetijd, toerental, snelheid en positie aflezen én downloaden naar PC ! dus aangezien't hetzelfde is...) zijn absolute aanraders .
Ik snap nog altijd niet dat ze 'n Mini beter op de weg vinden liggen ; na op Balocco eerst 3 rondjes met de MiTo gedaan te hebben ging ik in de 1e bocht met de Mini door't gras omdat ik verwachtte dat de Mini even snel door de bocht kon... niet dus .
Het is enorm welk verschil de juiste combinatie van koplampkaders aan de looks bijdragen : ze hadden beter matzwart als standaard genomen op Distinctive of Titanium zoals op Progression : Satijnchroom staat bijna alle kleuren goed maar chroom past eigenlijk enkel zwart en in mindere mate Grafietgrijs goed .
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .
Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .