Ach ja, jullie zijn gewoon toppers:
Ach ja, jullie zijn gewoon toppers:
Neeeejjjjjjjjj....Zooooooooooooooow, mooie foto's hoor!
Net de mijne zitten bekijken: in vergelijking met wat ik hier allemaal zie had ik mijn camera net zo goed thuis kunnen laten. Volgende keer maar eens met een wat helderder hoofd plaatjes schieten (als in: snelle auto's: korte slutertijd )
Jij moet een groen hesje...Neeeejjjjjjjjj....Zooooooooooooooow, mooie foto's hoor!
Net de mijne zitten bekijken: in vergelijking met wat ik hier allemaal zie had ik mijn camera net zo goed thuis kunnen laten. Volgende keer maar eens met een wat helderder hoofd plaatjes schieten (als in: snelle auto's: korte slutertijd )
Meesleuren die camera. Stilstaande auto's (snelle sluiterijd) zijn gemakkelijk, er moet beweging in zitten. Draaaaaien
Helder hoofd is dan wel weer handig, anders val je om
Ben er zelf zeker geen meester in maar ik ga oefenen (&ik vraag me af wat zo'n geel "foto" hesje kost)
Het was de eerste keer dat ik met de GTA/m rep. reed en dus ook de eerste keer op het vernieuwde circuit van Assen (laatste keer was 15j. geleden met de GTV6)Wel opletten BLee
in de uitloopronde gingen jullie onder geel er als gekken langs
Kon je me niet lappen in de rijtijd met mn 95 pk
verder leuke opnames hoor en mooie replica ,loopt lekker
grt rogeralfa
He prachtig dat ga ik zeker in de gaten houdenAls je deze bedoelt...
Die beelden zijn later terug te vinden op de DVD die de SCARB uitbrengt. Dat gaat nog wel even duren voordat hij gereed is, maar dat lees je dan wel op de nieuwspagina van de SCARB site.