Andretti Molletti

Re: RE: SI en SSAR 2008

vr sep 05, 2008 20:23

Maar je hebt wel top gereden de 2e wedstrijd! Ere wie ere toekomt! =D>
Dank je vent... als iemand die me zo na staat als jij en iemand waar ik zo ontzettend bewondering voor heb op het coureursvlak dat zegt... dan is dat mij echt heel erg veel waard!
Mille grazie!!

SPIDERVELOCE1750

Re: RE: SI en SSAR 2008

vr sep 05, 2008 21:02

Mille grazie, Hans, mille grazie. :)

Zo Dre, dan moet je wel razendsnel zijn met de camera :o , zo is ie in je spiegelbeeld en zo is ie weer weg :D

Maar het lag aan de auto niet aan mij :D, als jij met mijn auto zou rijden en ik met de jouwe dan zou ik absoluut langer in je spiegelbeeld bivakkeren... :D

Maar je hebt wel top gereden de 2e wedstrijd! Ere wie ere toekomt! =D>
Ook bedankt Hans . :lol:

En graag gedaan uiteraard , Fo ( Ik moet alsmaar aan Dario denken bij jouw naam :oops: )

Het was niet simpel hoor om die wagen met vleugeltjes vast te leggen . Maar wel makkelijker dan Nonkel Dré , want telkens als hij in mijn vizier kwam , kreeg ik een beetje stress . :lol: Net zoals jij dus . :mrgreen:

Anyway : De Zondagse plaatjes staan dus ook op het blog .

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
TurboMarc
Guru
Guru
Berichten: 1623
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:10
Locatie: Hoogwoud

RE: SI en SSAR 2008

za sep 06, 2008 08:36

Scarb# 00072

Alfa 75 Turbo Evo Superleggera Racer
Alfa 75 TS CUP Racer
Alfa GTV 2.0 V6 Turbo

Gebruikersavatar
FO
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 716
Lid geworden op: ma nov 14, 2005 21:18
Locatie: Nijverdal
Contacteer: Website

RE: SI en SSAR 2008

zo sep 07, 2008 11:47

Ey Dre,

als ik iemand progressie heb zien maken met zijn auto en in een weekend dan ben jij het wel :D

Enne, dat na aan het hart, dat is wederzijds! Ik zal niet snel vergeten hoe we in de tijd van de Bertone niet aan een half woord, maar aan lichaamshouding voldoende hadden om weer opnieuw naar ongekende hoogten door te schakelen... :lol:

Keep up the good work!

_Pieter_
Guru
Guru
Berichten: 1514
Lid geworden op: do mar 31, 2005 21:57
Locatie: Leidschendam

RE: SI en SSAR 2008

zo sep 07, 2008 20:46

Kort filmpje:

Afbeelding

Groeten, Pieter
SCARB # 4710

Gebruikersavatar
Mark Roffelsen
Full Member
Full Member
Berichten: 323
Lid geworden op: di apr 03, 2007 09:41
Locatie: Bennekom

RE: SI en SSAR 2008

ma sep 08, 2008 10:37

Beetje laat maar bij deze mijn ervaringen van het SSAR

Voor we beginnen even een stapje terug. Dinsdag 26 augustus reden we met de DNRT Sportklasse op het licht vochtige circuit van Assen. Voor het eerst sinds het sueprraceweekeinde reden we weer eens een wedstrijd uit (4 juli zolder: motorplof en 2 augustus zandvoort de koppeling kapot). we werden in wiselende omstandigheden 6e en 7e. Helemaal probleemloos was het niet. Bij het aanremmen van een aantal bochten verloor ik oliedruk. Erik heeft in de tussenliggende dagen een oplossing uitgedacht en de hoop was dat we weer een probleem minder hadden. We kwamen goed voorb ereid naar Assen en we hadden er zin in en waren benieuwd waar de auto stond tov ander snelle mannen in de challenge

De kwalificatie was zoals wel vaker weer eens rommelig. Het was wat druk op de baan en ik had net wat ruimte gecreeerd voor wat snelle ronden toen ik binnen werd gehaald met de zwart oranje vlag. Het bleek dat ik nogal walmde (er schijnen heel wat pausen te zijn gekozen tijdens mijn aanwezigheid op de baan). Erik aan het knutselen en ik daarna de baan weer op. Ik ben er gelijk voor gaan zitten voor het geval het probleem niet verholpen bleek te zijn. Na twee rondjes zag ik bij de ramshoek en ruschkenhoek dat de marshalls driftig met olievlaggen naar mij gebaarden. Ik dus maar weer naar binnen. De kwalificatie was voorbij. Mijn 2:03 bleek genoeg voor P6. daar was ik blij mee. Alleen Marc Seesing en Koen van de Velde uit de modified 2000 klasse had ik niet achter mij gelaten. Voor mij stonden slechts Modified plus jongens.dat gaf de burger moed.

Tussen de kwalificatie en de classics race heeft Erik weer aan het probleem gewerkt en nadat hij klaar was hebben we gevraagd aan race control of er een mogelijkheid was om voor een paar rnden de baan op te gaan om te kijken of ons probleem was verholpen. Dat resulteerde in vijf ronden tijdens de classics manche. Alles was in orde en ik ben na vier rondjes de baan afgegaan.

De eerste mache was er een om in te lijsten. Ik had mij bij de start voorgenomen om uit de problemen te blijven en dan eens te zien wat ik kon doen. Het licht ging uit en ik was supergoed weg. Marc Seesing ging naar links om daar Ron Sanen te passeren en liet rechts een gapend gat open. Ik dook er in en kwam als tweede de eerste bocht door. Al vrij snel kon ik een comfortabel gat met Ron terkken en kon ik mij concentreren op het rijden van mijn lijnen. Dennis (Vogel) had inmiddels ook een gat geslagen en bleek niet meer te achterhalen. Aan het eind van de race kwam Joost Muijen nog voorbij. P3 dacht ik en was daar bij het passeren van het zwart-wit geblokt super blij mee. Later bleek dat Dennis was uitgevallen.P2 een superresultaat. Eindelijk loon naar werken.

De kwalificatie op zondag stond in het teken van het slechten van de 2 minuten barriere. Zaterdag had ik in de race een 2:00.35 gereden en wellicht kon daar nog wel wat vanaf. In het tweede deel van de kwalificatie werd het wat rustiger op de baan en kon ik er goed voor gaan zitten. Ik zag regelmatig een 2:00 laag voorbij komen maar de 1:59 kwam maar niet. Op een gegeven moment zat k in een ronde waarvan ikhet gevoel had dat het hem wel eens kon zijn. Helaas... het werd een 2:00.016. wel balen, maar het was genoeg voor P3 achter Dennis en Joost.

De start van race 2 was weer fenomenaal. Voor mijn gevoel doe ik niets bijzonders maar mijn auto is zo snel weg. Voor Joost of Dennis konden blokken was ik er al langs. Als eerste de haar bocht door en er voor zorgen dat wanneer Dennis en Joost er langs gaan dat niet Marc of Ron meegaat. In de korte knik het rechte stuk achter de pits kreeg ik een duwte van Joost zodat hij zijn auto op het recht stuk er naast kon zetten. Aan het eind koos ik eieren voor mijn geld op enig moment was ie er toch wel voor bij gegaan. Vervolgens moest ik mij concentreren op Dennis. Bij de rechter bocht na de Bult gebeurde het Ik sneed de bocht te ruim aan waardoor Dennis vermoedelijk ruimte aan de binnenkant zag. Hij stuurde zijn auto naar rechts en raakte mij daarbij links achter. Mijn auto schoof eerst naar rechts en daarna met het pendule effect hard naar links. Ik voelde hem niet komen en was de auto meteen kwijt. Ik spinde met mijn achterbanden in het gras en moest het hele veld voorbij laten. Ik kan aan een inhaalrace beginnen en dat was erg vermakelijk. Intussen was mijn linkervoorwiellager aan het overlijden en ik besloot tijdens de pitstop op te geven.

Ik heb een superweekeinde gehad! De auto en ikzelf bleken het hele weekeinde competetief en dat is de beste beloning die Erik en ik kunnen krijgen voor ons doorzettingsvermogen. Met dank aan de organisatoren van de challenge zeg ik graag tot op de Nurburgring!

Groet,

Mark

PS: ik heb een AVI filmpje van ongeveer 45 minuten van race 1. Ik kan hem volgens mij niet met de standaar windows Mediaplayer bewerken. Weet iemand welke software daarvoor geschikt is en waar ik die kan krijgen?
www.squadra-italia.nl

"Gimme fuel / Gimme fire / Gimme that what I desire!"
"Quench my thirst with gasoline"
(Metallica - Fuel)

Gebruikersavatar
kees artc6
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3916
Lid geworden op: di dec 28, 2004 16:38
Locatie: Leidschendam

RE: SI en SSAR 2008

ma sep 08, 2008 10:44

Leuk al deze verhalen van SI-racers :thumbs:

En, Mark, je was inderdaad erg snel ! 8)
SCARB redacteur: Het Alfahart spreekt
159 3.2 V6 Q4
GTV 2000 van 1982
147 1.6

Afbeelding

Gebruikersavatar
FO
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 716
Lid geworden op: ma nov 14, 2005 21:18
Locatie: Nijverdal
Contacteer: Website

RE: SI en SSAR 2008

ma sep 08, 2008 11:39

Sorry Kristal,

ik zie nu pas dat de door Dink geplaatste foto's van jullie zijn :oops: .

Mijn dank hiervoor :D

Mijn voornaam is Dennis (maar Dario is ook goed hoor, dan verander ik mijn achternaam in Uccello, akkoord?) :lol:

SPIDERVELOCE1750

Re: RE: SI en SSAR 2008

di sep 09, 2008 16:02

Sorry Kristal,

ik zie nu pas dat de door Dink geplaatste foto's van jullie zijn :oops: .

Mijn dank hiervoor :D

Mijn voornaam is Dennis (maar Dario is ook goed hoor, dan verander ik mijn achternaam in Uccello, akkoord?) :lol:
Zonder dank hoor . :wink:

En wat heb jij toch een prachtige naam om in zo'n gevleugelde wagen te rijden . :lol:

Gebruikersavatar
FO
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 716
Lid geworden op: ma nov 14, 2005 21:18
Locatie: Nijverdal
Contacteer: Website

RE: SI en SSAR 2008

di sep 09, 2008 16:20

:D zo had ik er nog niet over nagedacht... 8)

Gebruikersavatar
Michel vd Grinten
Guru
Guru
Berichten: 1235
Lid geworden op: vr mar 30, 2007 12:46
Locatie: In mijn iPhone

RE: SI en SSAR 2008

ma sep 15, 2008 22:06

@ Mark

Weet niet of het nog on topic is, maar je kan je vids bewerken met moviemaker, standaard met Windows meegeleverd. Maar met Pinnacle kan je het pas echt mooi maken. Is niet zo moeilijk.

Jammer dat je eruit werd geduwd. Ik zag je staan in het gras. Maar wat kwam je hard terug daarna zeg....maar niet voor lang. Was heel erg fraai om te zien ;)

Gebruikersavatar
Mark Roffelsen
Full Member
Full Member
Berichten: 323
Lid geworden op: di apr 03, 2007 09:41
Locatie: Bennekom

RE: SI en SSAR 2008

wo sep 17, 2008 17:10

Thanx voor de complimenten Michel! Het ging op zich wel ok. ik was wel afgeleid door het wiellager en door de mensen die ik moest inhalen waardoor mijn rondetijden niet super waren. Ik zal je tips eens uitproberen. Pinnacle ken ik wel maar werkt volgens mij niet of lastig met Vista. Zie je op de N-ring??
www.squadra-italia.nl

"Gimme fuel / Gimme fire / Gimme that what I desire!"
"Quench my thirst with gasoline"
(Metallica - Fuel)

Gebruikersavatar
Michel vd Grinten
Guru
Guru
Berichten: 1235
Lid geworden op: vr mar 30, 2007 12:46
Locatie: In mijn iPhone

Re: RE: SI en SSAR 2008

wo sep 17, 2008 21:26

Zie je op de N-ring??
Ik denk dat ik niet van de partij ben. Helaas.

Gebruikersavatar
TurboMarc
Guru
Guru
Berichten: 1623
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:10
Locatie: Hoogwoud

RE: SI en SSAR 2008

do sep 18, 2008 21:15

Op speciaal verzoek van AG even een beeld Bert Smidt buitenom :wink:

Klik
Scarb# 00072

Alfa 75 Turbo Evo Superleggera Racer
Alfa 75 TS CUP Racer
Alfa GTV 2.0 V6 Turbo

Gebruikersavatar
Michel vd Grinten
Guru
Guru
Berichten: 1235
Lid geworden op: vr mar 30, 2007 12:46
Locatie: In mijn iPhone

RE: SI en SSAR 2008

do sep 18, 2008 21:51

Wooooooooow. Een dag eerder gebeurde met mij precies hetzelfde hoor. Ik had geen richting aanstaan en ene Marc Seesing kwam met 7000 km/uur aanzeilen. My bad too :)

Terug naar “Racen - Algemeen”