AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

RE: Imola: Ferrari on his way back?

zo mei 08, 2005 22:09

Tis om te huilen
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Afbeelding

Hoe in godsnaam willen ze dit jaar nog races gaan winnen :?
Ik houd mijn hart vast voor de volgende race in Monaco.

Je moet daar voorin starten, inhalen lukt bijna niet.
De Renault is goed op tractie en Mercedes liet zich vandaag van zn beste kant zien.
Of was het Kimi :roll:

Mercedes heeft met Kimi in elk geval een hele sterke race gereden :thumbs:

Niet aankloppen, ben nu ff in diepe rouw :(

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

zo mei 08, 2005 22:19

Ferrari heeft waarschijnlijk gedurende de intensieve testen de gehele bandenvoorraad van Bridgestone opgerookt en is nood gedwongen met gerecoverde banden de race aangevangen. Er wordt nu driftig in Japan een fabriek gebouwd waardoor men kan voldoen
aan de vraag naar banden om dagelijks 20.000 km te testen.

Ferrari van MS tikt als een Zwitsers uurwerk. Titel 2005 is voor Ferrari een formaliteit.

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo mei 08, 2005 22:21

He mannen. Niet zo triest allemaal om die Fiat's :wink:

Er komt nu tenminste weer een beetje competitie, ga ik ook weer es F 1 kijken....
Laatst gewijzigd door @lfa@lgra op zo mei 08, 2005 22:33, 1 keer totaal gewijzigd.
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo mei 08, 2005 22:32

Competitie komt vanuit de verkeerde (banden) hoek nu.... :(

Andretti Molletti

zo mei 08, 2005 23:11

Het F1 seizoen is pas afgelopen bij de laatste race...
Ferarri en dus Schumi vechten door tot het eind dus als ik Ren&*lt of Merc*&^%s op mun neus had staan zou ik me langzaam aan druk gaan maken!!

;)

Het is alleen spannender dan voorgaande jaren maar alles is nog open hoor!

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Imola: Ferrari on his way back?

zo mei 08, 2005 23:47

Het F1 seizoen is pas afgelopen bij de laatste race...
Ferarri en dus Schumi vechten door tot het eind dus als ik Ren&*lt of Merc*&^%s op mun neus had staan zou ik me langzaam aan druk gaan maken!!

;)

Het is alleen spannender dan voorgaande jaren maar alles is nog open hoor!
Ferrari zal langzamerhand wel punten binnen moeten halen anders lopen ze te ver achter dadelijk.
En die achterstand is nu al moeilijk weg te werken.

Renault heeft laten zien op alle circuits sterk te zijn.
McLaren is beter geworden en ook Toyota.

Als die strakjes punten kunnen wegsnoepen van Alonso blijft het nog steeds moeilijk :roll:

Rees Cees

ma mei 09, 2005 00:13

Tip voor schumacher: Laat je haar groeien. :blue_lol:

Sinus 2600 Spider
Guru
Guru

ma mei 09, 2005 12:42

Die 34 punten achterstand loopt Schumi zomaar niet in hoor. (gelukkig :biggrin: )

Eindelijk zie je weer eens echte wedstrijden in de F1. Alonso kan vananf nu gewoon met tweede plaatsen genoegen nemen en geen risico meer lopen.
SCARB-Lid: 1719
BMW 520d M
AR Spider 3.2 V6 Q4 Q-tronic (2007)

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma mei 09, 2005 14:07

Ik denk ook dat Schumacher en Ferrari nog lang niet afgeschreven moeten worden. Het seizoen is nog lang. Maar dit seizoen is nu wel de moeite waard om te bekijken. En Toyota heeft het goed voor elkaar. Eindelijk.

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

ma mei 09, 2005 20:10

Schumacher denkt na , analyseert en voorkomt fouten. Geen bravoure.
Hij is zo hard als glas, sluw, karaktervast en introvert. Hij wil winnen.
Ik weet zeker dat MS in een Toyota nog betere resultaten zou boeken.
Enige rijder die M.Schumacher werkelijk partij kon geven, vond ik Hakinnen die een ongelofelijke inhaalactie heeft ingezet op Spa en naar mijn mening mooiste inhaalactie van de moderne F1 racerij.

Koppel dat aan het meest succesvolle team van laatste jaren en ik zie MS 2005 nog winnend
afsluiten. Enige wat in mijn ogen in F1 moet veranderen is dat raceauto's feitelijk met elkaar
moeten kunnen racen.
Het is erg leuk voor Ferrari en andere teams dat men zich enkel druk hoeft te maken om pitsignalen en brandstofstrategie en auto's veilig aan de finish worden gebracht maar voor mij hoort inhalen nu eenmaal bij de sport. Meer driften en slippen heb ik ook geen bezwaar
tegen.

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za mei 21, 2005 14:33

Wie vandaag de kwalificatie heeft bekeken en Ferrari koesterd zal wellicht alle moed in de schoenen zijn gezonken :roll:

Ze rijden met de volbloed raspaardjes TWEE EN HALVE seconde langzamer dan de nummer 1 :cry:

Ik zeg: dat maak je in de race dus echt niet meer goed!!!
En weer lijkt het erop dat de banden het probleem zijn. ](*,)

Kimi met Mercedes ging als laatste de baan op en zette een tijd neer ruim 0,4 sneller dan Alonso met de Renault welke heel even in de zevende hemel verkeerde nadat ie als enerlaatste de baan op ging en daarbij al 0,4 sneller was dan nummer 3!!!

McLaren lijkt het dit jaar ondanks de trage start toch beter voor elkaar te hebben dan menig had verwacht :wink:

Andretti Molletti

za mei 21, 2005 18:35

Ik hoop maar dat ze banden sparen voor de race .... :^o

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Imola: Ferrari on his way back?

za mei 21, 2005 19:15

Ik hoop maar dat ze banden sparen voor de race .... :^o
Slijtagefaktor bij die bandjes van Br..... zou laag zijn :!:
En...de wegligging miserabel :roll:

jaben
Advanced Member
Advanced Member

ma mei 23, 2005 13:55

Ach die schumi........ :lol:

Ik weet niet wat er aan de hand is bij Ferrari, maar het zit goed mis.

Maar je kunt zeggen wat je wilt, met het verdwijnen van Schumi van het podium en ondanks alle suffe reggels is het sinds jaren weer een spannend seizoen.

Ik werd er eigenlijk beetje moe van om iedere keer weer dezelfde op het podium te zien. Ik keek dus eigenlijk niet meer, maar dit seizoen........ :D :D :D .

Volgend jaar maar weer eens een raceje bijwonen.
Alfetta QO TS (project)
www.jorisaben.nl
www.happyheads.nl
Afbeelding

Terug naar “Het Forum Café”