Ziet er mooi uit , de kleur das ieder zijn ding.
Maar die VELGEN ! ! !
Niet mean maar wel een walhalla voor de liefhebber.
Mooi die jaren 80 look. Alleen die tankdop hoeft van mij nietMercikes! Ben verslaafd aan de type 2
Puur jeugd sentiment ! Neen zenderkit ga ik niet plaatsen , ben voor de oldschool look.
Zelf de radio en de boksen zijn vd jaren 80 , Heb er ook een porte bagage bij gehad.
Heb ze al eens op het dak geplaatst dat heeft wel iet!
best grappig zo'n witte, persoonlijk vind ik het jammer dattie alles door elkaar eropgeschroefd heeft, achterbumper en skirts van ZENDER, en de Velocevoorbumper er dan weer opgaaf ding hoor, die kleur zie je zelden op een type 2. komt de zender kit er ook nog op?
zou hem alleen nog even laten zakken.
- type 2, ik krijg er geen genoeg van -
Mercikes! Ben verslaafd aan de type 2
Puur jeugd sentiment ! Neen zenderkit ga ik niet plaatsen , ben voor de oldschool look.
Zelf de radio en de boksen zijn vd jaren 80 , Heb er ook een porte bagage bij gehad.
Heb ze al eens op het dak geplaatst dat heeft wel iet!
vind ik eigenlijk wel gaaf staan, de zender voorbumper vind ik niet mooi, maar de lester (ala veloce) achterbumper is weer niet gaaf, daarom het beste gecombineerd!!best grappig zo'n witte, persoonlijk vind ik het jammer dattie alles door elkaar eropgeschroefd heeft, achterbumper en skirts van ZENDER, en de Velocevoorbumper er dan weer op