Was dat toevallig een anthraciete ? De mijne is toendertijd verkocht aan iemand in Zoetermeer, vandaar.Eindelijk een beetje waardering voor FiatVolgens mij zijn die Uno turbo's niet te onderschatten.....
Ik heb zo'n 1.4 turbo gehad en met een paar aapassingen liep die tot 200 net zo hard als een Impreza GTT en toen moesten we remmen voor Tarzanbocht.
Als het een zwarte Panda betrof, was het er een van ons 145-clubje, zijn boxer had helaas de geest gegeven en geheel in Italiaanse stijl kwam hij in de Panda. Jammer dat ik er niet bij was, vond het wel een grappig idee.Haha ik heb nog een Panda op het circuit ingehaald, maar ik heb um wel een duim omhoog gegeven ...
Man wat zaten die twee te genieten in die Panda!!
Dat was echt geweldig
Snap ik ook niet helemaal, maar al met al heeft het de pret niet gedrukt.JaAAA wa deden die engelse en DUISTE SHIT BAKKEn daaR!!!!!
Er was ook iemand die rondreed in een Ferrari 355 look alike Pontiac Fiero. Die had bij de ingang staan opscheppen aan de poortwachter over zijn Ferrari." 230, echt wel."Snap ik ook niet helemaal, maar al met al heeft het de pret niet gedrukt.JaAAA wa deden die engelse en DUISTE SHIT BAKKEn daaR!!!!!
Maar er doet een verhaal de ronde dat die Lambo Diablo schade reed omdat hij uit moest wijken voor één van die Porsches....Snap ik ook niet helemaal, maar al met al heeft het de pret niet gedrukt.JaAAA wa deden die engelse en DUISTE SHIT BAKKEn daaR!!!!!
eigen schuld dikke....................tractor maar dan wel een geleMaar er doet een verhaal de ronde dat die Lambo Diablo schade reed omdat hij uit moest wijken voor één van die Porsches....Snap ik ook niet helemaal, maar al met al heeft het de pret niet gedrukt.JaAAA wa deden die engelse en DUISTE SHIT BAKKEn daaR!!!!!
Grtz,
Aad
mjah dat heb ik ook gehoord,maar dat geloof ik niet helemaal. t zag er meer uit alsof ie van de porsche schrok. want hij had genoeg ruimte om naar binnen te sturen.
Maar er doet een verhaal de ronde dat die Lambo Diablo schade reed omdat hij uit moest wijken voor één van die Porsches....
Grtz,
Aad