Nakamichi is onder audiofreaks nogsteeds hét merk, heb ik begrepen.
Nul komma nul functionaliteit, puur voor geluidsweergave van het hoogste niveau.
Hm, tja, okay... bij deze blijft het kopje wél goed staan
Muziekjes onder dit soort filmpjes vind ik persoonlijk een dood doenerFilmpje voor de 155 GTA liefhebbers;
http://nl.youtube.com/watch?v=HPR8ETbtIRs
Ondanks de sterke tekst toch weer een beetje jammer van het muziekje.....
Daarom een klein goedmakertje
Waarom een zwitserse auto werd in 92 (93?) gebruikt voor de toenmalige toerwagenkampioenschappen in nederland, na de 75 TS en gelijk met de 33 16V, was geen succes, maar was toch een initiatief van AR nederland, waarom dan uit zwitserland. Staat de auto nu bij Heida?Terugkomend op die andere hobby, ALFA 155 una bella macchina, ben vandaag gaan kijken bij de Q4 van Douwe Heida. Gave auto. Was een straatwagen uit Zwitserland. Fotorolletje (ja, analoog) is morgen ontwikkeld
Topic vervuilerEven een korte technische vraag, mijn 155 verbruikt de laatste tijd veel en ik ruik regelmatig brandstof, heeft iemand een idee welke brandstofslang poreus kan zijn geworden? Of een andere oorzaak? In mijn project topic staat een uitgebreidere probleem omschrijving.
Zie gespot topic, de auto staat bij Heida te koop voor 8500 euro. Kennelijk zonder nederlands kenteken?Waarom een zwitserse auto werd in 92 (93?) gebruikt voor de toenmalige toerwagenkampioenschappen in nederland, na de 75 TS en gelijk met de 33 16V, was geen succes, maar was toch een initiatief van AR nederland, waarom dan uit zwitserland. Staat de auto nu bij Heida?Terugkomend op die andere hobby, ALFA 155 una bella macchina, ben vandaag gaan kijken bij de Q4 van Douwe Heida. Gave auto. Was een straatwagen uit Zwitserland. Fotorolletje (ja, analoog) is morgen ontwikkeld
Heeft hij nog plannen op korte termijn.
Steff Visser heeft deze toch geprepareed en bestaat zijn bedrijf nog?