De fotoshoot werd nog even verstoord door een rondhangende jongere.
Heeft die jongere van jouw geen eigen hangplek?
Om nog even op de Polistil terug te komen.. de prijzen daarvan stijgen nu wel erg de pan uit!Da`s waar. Even vergeten. Polistils zijn meestal goed gelukt kwa vorm.(overigens is naar mijn mening de oude Polistil nog steeds t mooiste model van de 90 qua verhoudingen e.d, echt een van mn favoriete modellen , misschien dat ik er daarom al 3 heb )
Ik vind 171 echt gekkenwerk(en hij is nog niet eens afgelopen!), dat zou ik er nog niet eens voor betalen..Tja, twee jaar geleden zaten die prijzen nog tussen de 50 en 100 euro...
Rommelmarkt in de buurt van zele? , die moet ik ook eens doen danHey! Weet er iemand iets meer over deze modellen? waarde? 2x zagato en 1x alfasud
Ik heb ze gekocht op de rommelmarkt 4€ stuk
Ik weet alleen dat ze van 1969 zijn ,de zagato s toch , en van het merk solido
Overlaatst op ebay alleen al voor het zagato doosje 10€ ( zonder autootje!!)
Dank voor het plaatsen, Yvo. Heb het met veel genoegen zitten lezen. Het grappige is dat het artikel in 16 jaar eigenlijk niets aan actualiteit heeft ingeboet. De smaak van de modellen die Wim Grift beschrijft is er zeker niet op achteruit gegaan.Ik wilde jullie dit niet onthouden. Gewoon een leuk artikel, uit de oude doos (mrt / apr 1992) met - uiteraard - veel Alfa.
wow! Dank u! voor de uitleg,Ik bied je het dubbele, hihi.
Dat is wel een felicitatie waard DIRTY3, het koopje van het jaar!
Ik vind het altijd lastig om iets over de waarde te zeggen. Er zit soms een enorm verschil tussen de waarde 'volgens de taxateur' en de bedragen die er op rommelmarkten, Marktplaats en eBay voor worden betaald. Zie de opmerkingen hierboven over de Polistil Alfa 90.
Maarrrrr.... ik kan je wel vertellen dat bedragen van €20 voor de Sud en €60 voor de Zagato (per stuk) niet ongewoon zijn...
Met lege doosjes is het altijd oppassen. Sommige verkopers vermelden keurig dat het om een 'repro-box' gaat, bij anderen moet je er nadrukkelijk om vragen of het origineel is of niet.