En: op veler verzoek het onderwerp aangepast, zodat iedereen die iets wil zeggen / plaatsen of zijn / haar 90, dat kan doen. Verras ons!
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ik dacht ook 1985 tem 1987 .Ongewoon kort? drie jaardacht ik zo uit het hoofd...Kofferset: nog zeldzamer dan de nu nog in Nederland gekentekende 90´s, schat ik...
Net even opgezocht en inderdaad van 1984 tot 1987 ...Mi zijn er ook 84er novanta's?Toch?
Anyway prosper je hebt idd een punt...geldt wel voor meer Alfa's van gelijkaardige leeftijd helaas.
Grtz,fRank
Goed idee Rudolph . Eindelijk een 90 topic !!!Dit jaar gespot in Calabria. Blijft toch een prachtig ontwerp.Bijna vergeten : Op zondag 31 augustus was dit het enige exemplaar in Assen . EN met de juiste motor .hmmm verdacht, van wie zou die sjieke 90 zijn?
Prospero ... Je hebt weer een gevoelige snaar geraakt .Ik ben namelijk ook meer en meer " curieus " hoeveel Novanta's er nog rondbollen . alle reden om dit topic te bombarderen tot "ALFA 90. Het topic."?
![]()
Copyright Nonkel FrankAlfa .Haha, goeie![]()
Dat zou (bij mijn 90 destijds) in elk geval het ontbreken complete stukken dorpel onder de skirts verklaren.......Maar waren ze niet allemaal tegelijkertijd geproduceerd en dan ergens in Italiaanse velden gedropt ?![]()
Niets... en het is een echt koffertje hoor... niet een zogenaamd koffertjeWat zit er in dat zogenaamd koffertje???????????