kennen jullie deze?
Misschien dat ze hem op berlinasportivo kennen? Ik vind hem wel een hoog "individueel" gehalte hebben....kennen jullie deze?
Soort van. Heb wel vaker foto's van deze auto voorbij zien komen.kennen jullie deze?
De engelsen zijn net weer bezig over hetzelfde vandaag. Wat ik begrepen heb is dat de importeur de auto's met splitters en spoiler-verhogerkitjes kreeg. Sommige zijn in sommige landen bij dealers terecht gekomen, sommige zijn zelfs gemonteerd. Als je de onderdeelnummers hebt schijnen ze nog te bestellen zijn. In principe is het een 33 spoiler, maar met speciale rubbers, plus dus eventueel het tussensetje om de spoilers te verhogen.Kan ook wel in dit topic, denk ik, klopt het dat de formula (dus met 33 spoiler) standaard geleverd werd met de spoiler verhogers?
Net zoals de voorspoiler er los werd bijgeleverd, puur en alleen om hem gehomologeerd te krijgen voor het BTCC.
Zoja wie kan me aan die beugels helpen of weet hoe er aan te komen.
Natuurlijk, alles en iedereen is welkom in dit topic, zolang het maar over de Alfa 155 gaat en niet over mensen of huisdierenKan ook wel in dit topic, denk ik ...
Kan ook wel in dit topic, denk ik, klopt het dat de formula (dus met 33 spoiler) standaard geleverd werd met de spoiler verhogers?
Net zoals de voorspoiler er los werd bijgeleverd, puur en alleen om hem gehomologeerd te krijgen voor het BTCC.
http://alfa155.org/forum/viewtopic.php?t=20267Nee, de spoiler verhogers zijn uitsluitend gemaakt voor/door Alfa Corse. Deze verhogers werden ook niet gehomogoleerd in het BTCC, waardoor de 155's gediskwalificeerd werden door klachten van oa. Rick Rydell van de Ford Mondeo BTCC. De 155's hebben toen de "normale" formula Spoiler of Silverstone spoiler moeten plaatsen.
Kan ook wel in dit topic, denk ik, klopt het dat de formula (dus met 33 spoiler) standaard geleverd werd met de spoiler verhogers?
Motorschade?