Dat zijn inderdaad koopjes zeg
ik betaalde voor mijn goudkleurige solido zagato 35 euro en das zonder doosje en nog vrij goedkoop..
Ook hebben we nog een rode re-paint gekocht voor 15 euro. erg mooi model overigens
veel mooier dan de Mebetoys versie uit die tijd. (al heeft die ook zn charmes)
Over koopjes gesproken:
De 1:25 Alfetta van Mebetoys stond al een hele poos op mn verlanglijstje maar zoals sommigen hier wel weten behoort dit model tegenwoordig ook tot de zeg maar gerust duurdere klasse (prijzen tot ver over de 100 euro zijn geen uitzondering).
Nu was ik wat aan t sneupen op Marktplaats en kwam terecht op een advertentie waarin een groene versie van dit model werd aangeboden.
Helaas stond de advertentie al op gereserveerd.. K*t.. te laat!
Maar toen ik een paar dagen later voor de gein even weer ging kijken zag ik tot mijn verbazing dat de advertentie weer open stond voor bieders.. en nog mooier was de vraagprijs!
slechts 25 euro voor een near mint Alfetta van Mebetoys in de schaal 1:25.
En na wat heen en weer gemail staat ie nu dus hier bij mij in de vitrine en ik ben er heel erg blij mee:D
Overigens zijn er voor mij nog wel wat onduidelijkheden rond dit model.
Zo heb ik deze kleur groen nog niet eerder gezien (staat ook niet op carmodel.it vermeld) en ook zitten er voorop onder de voorbumper kleine gaatjes waar waarschijnlijk iets bevestigd heeft gezeten.
Het is ook geen rally versie geweest want deze was er naar mijn weten alleen in metallic lichtgroen en had een matzwarte motorkap en andere (goudkleurige) velgen.
hier kun je de gaatjes onder de bumper zien.