sprint88
Guru Triplo
Guru Triplo

RE: alfapapparazzi "on tour' verslag ter plaatse. Nu me

za sep 20, 2008 23:34

WOW ik zeg Sud Sprint Zagato Bert enz

geweldig mooi man blijf ons vooral op de hoogte houden met zulke geweldige foto`s :thumbs:

grt rogeralfa :driving:
GT 2.0 jts
sprint1.5 1984

Berlina addicted
Guru
Guru
Contacteer: Website

za sep 20, 2008 23:59

Nou, vooruit voor de liefhebbers nog een paar foto's bij die "alfagek"

mvg Richard www.berlina.nl

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Een Berlinarijder doet het met een vette grijns.

Gerrets
Guru
Guru

zo sep 21, 2008 13:11

Hoe weten jullie dit toch te vinden, geweldig dat dit nog bestaat er leuk om te lezen. Ik heb nog geen tijd gehad om mijn foto's van Italie te posten. Maar heb ook moooie dingen gespot.

gr Tom
Groeten Tom

33 1.7 I.E. type 3 1993 (dagelijkse driver)
Spider 1600 junior coda tronca 1978 (in restauratie traject)

Trenta3
Guru
Guru

Re: RE: alfapapparazzi "on tour' verslag ter plaatse. N

zo sep 21, 2008 17:47

:D wow Tof om te lezen en te bekijken , moet toch leuk zijn een verzameling zoals deze

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding[/quote]
In My Garage;

'11 Alfa Romeo Spider 1750 TBI
'79 Alfa Romeo Spider 2000
'17 Abarth 595c Turismo Bicolore

Berlina addicted
Guru
Guru

ma sep 22, 2008 19:11

Ben ik weer,

even snel, want ik zit hier in van der Valk hotel in Maastricht en heb maar een beperkte tijjd op internet.
Ehh, waar waren we gebleven, Gisteren (zondag ) zaten we in een plaatsje vlak bij Nurnberg, Vanmorgen, bij het ontbijt nam iedereen afscheid van elkaar want het zat erop. Jammer, die 10 dagen gingen veel te snel. Voor mij toch wel afscheid met een beetje weemoed, veel nieuwe en leuke alfarijders/liefhebbers ontmoet, iedereen kon met iedereen opschieten, goede organisatie, alleen liet het weer (behalve in italie) het een beetje afweten.

Na het afscheid vertrokken mijn echtgenote en ik met de Berlina richting autobahn naar het noorden voor een rit van ruim 700 km. met als eindpunt voor ons voor vandaag Maastricht. Konstand lekker doorkachelen met 130-140 km
morgen het laatste stukje van 200 km naar Almere. De berlina heeft tot nu toe in die 10 dagen 4300 probleemloze kilometers achter de kiezen.
Behalve een Giulia op 3 1/2 cilinder en een 156 met een kapotte kachelbediening waardoor er binnen een noordpool temp. heerst is er bij de 17 Alfa's niks kapot gegaan, geen schade gereden en iedereen gelukkig weer heel thuis.
Ik ga nu eerst nog even lekker eten en op deze laatste dag nog wat nagenieten.

ik meld me morgen of overmorgen als ik thuis ben, en zal nog wat foto's plaatsen.

alfapapperazzi on tour met deeindstreep in zicht
Mvg. Richard www.berlina.nl

Dinky Boy
Miniaturista

ma sep 22, 2008 20:45

Welkom thuis alvast, Richard en bedankt dat je ons hebt laten meegenieten :thumbs:

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma sep 22, 2008 21:17

Afbeelding

MOOOOOOI die heiligschennis..... :o :o
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Berlina addicted
Guru
Guru

do sep 25, 2008 12:43

ben ik weer met een laatste update,
We zijn inmiddels weer veilig en wel thuis aangekomen. De berlina ziet er na ruim 4500 km. niet meer uit zo vies. Ik ga hen zometeen maar eens verwennen met een welverdiende wasbeurt en meteen even uitzuigen, is wel zo nodig.
was ik nog vergeten te vertellen, we zijn in duitsland geflitst op te hard rijden. Op een stuk 4 baans weg reed ik 98 waar 80 is toegestaan. Ruim 500 meter verder werd ik staande gehouden door een toch wel sympatieke oom agent. Deze beste man vond het een prachtige auto en wilde belangstellend weten wat voor model het was, en oja, of ik even 20 euro wilde betalen voor de overtreding, :) :) Dit viel dus erg mee.

Volgend jaar beslist met de berlina weer naar Italie, het is me wederom prima bevallen!
tot slot nog een paar foto's om het af te leren.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tot zover uw alfapapperazzi on tour,

alfaqv75
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do sep 25, 2008 13:45

het lijkt erop dat er ook gewoon nieuwe motorblokken tussen alle onderdelen liggen, klopt dat??

verder echt super gaaf om te zien, zou ook wel wat meer ruimte gehad willen hebben, zodat ik alles had kon bewaren wat ik allemaal in bezit gehad heb...
33 type 2 16V carbs & Delta EVO

Historie: Spider QV ‘87, 33 1.4, 147GTA, 156 2ltr, 75 America, 33 16V, 155 2ltr 16V sport, Giulia Squadra Bianca, 75 QV, 33 imola, 75 ts, 33 1.5, 75 ts, 33 16V QV S, 33 16V QV, 33 16V, 33 1.7 8V, 33 1.3S

Berlina addicted
Guru
Guru

Re: RE: alfapapparazzi "on tour' verslag ter plaatse. N

do sep 25, 2008 16:50

het lijkt erop dat er ook gewoon nieuwe motorblokken tussen alle onderdelen liggen, klopt dat??

verder echt super gaaf om te zien, zou ook wel wat meer ruimte gehad willen hebben, zodat ik alles had kon bewaren wat ik allemaal in bezit gehad heb...
Klopt!!! splinternieuwe motoren met 0 km helemaal in plastic verpakking, Deze man verkoopt landbouw machines en alles wat daarmee te maken heeft.
Als hobby heeft hij alles wat maar met alfa te maken heeft en koopt alles wat hij te pakken kan krijgen. Hij moet natuurlijk best wel in de "slappe was" zitten anders kun je dit niet doen, maar voor mij is bij hem die hobby iets te ver doorgeschoten :wink:

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”